29
07 2013
735

Semnături electronice pentru utilizatorii SIA „Comanda on-line a formularelor tipizate

La data de 23 iulie curent a fost lansat Sistemul informaţional automatizat „Comanda on-line a formularelor tipizate”. Ţinem să reamintim că serviciul oferă contribuabilului posibilitatea de completare, semnare şi expediere a comenzii de formulare tipizate de documente primare cu regim special de la distanţă, printr-un singur click. „Comanda on-line a formularelor tipizate” este disponibilă pe portalul servicii.fisc.md, poate fi accesată de toţi agenţii economici din Republica Moldova înregistraţi pe site şi care deţin semnătură electronică de autentificare sau semnătură digitală.

Prin urmare, pentru a beneficia de acest serviciu se vor utiliza aceleaşi semnături ca şi în cazul completării, respectiv expedierii „Declaraţiei electronice”. Totodată specificăm că contribuabilii care vor să profite de avantajele serviciului dat, dar nu dispun de aceste semnături, au posibilitatea de a le procura separat. Preţul stabilit pentru o singură semnătură electronică de autentificare constituie 185 lei, fiind valabilă 3 ani. Vă informăm că această semnătură va fi validă doar pentru „Comanda on-line a formularelor tipizate”.

Pentru informaţii suplimentare şi programare în vederea obţinerii semnăturii electronice vizate apelaţi Centrul de asistenţă şi contact al Î.S. „Fiscservinform” la numărul de telefon (022) 822-222.

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.