
Optimizarea cheltuielilor companiei prin exemple reale
Aproape o treime din angajaţii noştri au oficii în centrele raionale, astfel orice suport pentru problemele la nivel informaţional sau tehnic este oferit prin telefon. Pentru a optimiza cheltuielile privind serviciile de telefonie mobilă, am analizat ofertele tuturor operatorilor din ţară şi am ales „Unité”. Datorită acestei alegeri, am reuşit să reducem costurile pentru convorbirile telefonice cu aproape 70%, fiindcă angajaţii companiei noastre vorbesc în mare parte între ei, iar aceste convorbiri sunt gratuite.Studiile de specialitate au demonstrat că substituirea electronicelor vechi cu modele mai noi, reduc considerabil consumul de apă şi energie electrică, aparatele noi consumând cu 40-60% mai puţină energie decât consumă modelele de acum 10-15 ani. Renunţarea la hârtie. Aceste cheltuieli, fiind mici, niciodată nu se observă în cadrul unui birou. Toată lumea printează foi doar pe o parte sau scriu pe o foaie doar câteva cuvinte şi apoi le aruncă. În acelaşi timp, există multe servicii care nu doar permit reducerea consumului de hârtie, dar şi uşurează munca de birou. Începeţi să comunicaţi cu colegii şi cu angajaţii mai mult prin e-mail. În situaţia când aveţi un document care este nevoie să-l daţi mai multor persoane, nu-l multiplicaţi, ci scanaţi-l şi expediaţi-l prin poşta electronică. Este mult mai simplu, ajunge mai repede, nu se pierde şi dacă totuşi va avea nevoie cineva de varianta pe hârtie şi-o poate tipări singur oricând. Un alt instrument foarte necesar la birou este şi faxul, care la rândul său reprezintă un risipitor de hârtie. Mai nou însă, puteţi să renunţaţi la aparatele tradiţionale de fax şi să primiţi faxurile pe e-mail. Cine poate avea un astfel de fax pe e-mail? Oricine, pentru că este Gratuit. "Fax to E-mail”- permite recepţionarea pe e-mail a mesajelor fax de la orice fax din ţară şi din străinătate, prin intermediul unui număr de telefon non-geografic. Elena Cornea, administrator SRL „ARCLOG”:
Întreprinderea noastră oferă servicii de logistică şi transporturi internaţionale. Serviciul „Fax to E-mail” de la „Moldtelecom” ne permite să economisim timp şi hârtie, dar este şi foarte comod, pentru că primim faxurile pe e-mail şi putem să le vedem de la orice calculator, din birou sau de acasă.Mai multe zile de concediu pentru angajaţi. O altă soluţie necostisitoare este vacanţa de Crăciun. De obicei firmele plătesc angajaţilor prime de Crăciun, dar pentru a nu sărăci bugetul cu o sumă mare dintr-o singură dată, soluţia ar fi câteva zile în plus de concediu plătit, în cursul anului viitor. Metodele descrise mai sus sunt deja aplicate de mai multe companii din Republica Moldova şi le aduc acestora un plus de valoare, profit şi succes. Studiile de specialitate au demonstrat că, implementarea soluţiilor de optimizare de costuri, garantează o creştere a profitului de până la 25%.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.