Новости

Elaborăm Registrul electronic al angajaților

Până la 15 aprilie 2021, persoanele interesate pot veni cu propuneri și sugestii necesare pentru elaborarea proiectului hotărârii de Guvern privind aprobarea Regulamentului cu privire la modalitatea de ținere a Registrului electronic al angajaților și de utilizare a Sistemului informațional automatizat.
 
Ministerul Finanțelor comunică despre inițierea procesului de elaborare a documentului respectiv, iar opiniile pot fi expediate în adresa Luciei Hîncu, Inspector, SFS, Direcția expertiză juridică (număr telefon 022 82 33 80; e-mail: lucia.hincu@sfs.md).

Учреждения:

Периодическое издание "Monitorul Fiscal FISC.md" | Министерство финансов Республики Молдова

1001 просмотры

Дата публикации:

01 Апрель /2021 14:05

Тематика:

Новости

Ключевые слова

registrul angajatilor | proiect hotarire guvern | Ministerul Finanţelor | monitorul.fisc.md

0 комментарии

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon