Compania agricolă internațională „Agrimatco” angajează director financiar
Compania agricolă internațională „Agrimatco” cu sedii în peste 50 de țări.
Postul vacant se deschide în legătură cu extinderea Departamentului Financiar
Î.C.S. „Agrimatco-Service” S.R.L. vă oferă un post de muncă respectabil – Director financiar!!!
Compania „Agrimatco” este singura companie de distribuție în domeniul agricol, ce activează peste 85 ani pe piața internațională și un sfert de secol pe piața locală.
Misiunea noastră este păstrarea și consolidarea poziției de furnizor de calitate pe piața agricolă, cu angajamentul nobil față de agricultură de a avea un rol major în lanțul alimentar care deservește fermierii prin transferul tehnologiilor inovatoare de la cercetare la fermier.
În compania noastră veți beneficia de:
- angajare oficială în câmpul muncii;
- oficiu confortabil;
- salariu (foarte bun!);
- întregul pachet social;
- zi lucrătoare de 8 ore, de luni până vineri;
- concediu anual flexibil;
- compensarea pachetului de telefonie mobilă;
- cursuri de perfecționare achitate de companie;
- un mediu prietenos de lucru cu o echipă multidisciplinară;
- susținerea ideilor inovatoare.
Sarcini și responsabilități:
- asigurarea managementului financiar și prezentarea informațiilor exacte și în termen;
- oferirea suportului în luarea deciziilor în afaceri și strategice;
- dirijarea și conducerea utilizând toate metodele de planificare financiară și evidență contabilă;
- efectuarea analizei financiare, întocmirea rapoartelor;
- managementul fiscal, managementul riscurilor, activelor companiei, asigurările, relațiile cu băncile și credit-controlul;
- supravegherea sistemelor financiare curente, inclusiv monitorizarea fluxului de numerar, facturare, servicii bancare;
- gestionarea practicilor de audit extern și intern;
- asigurarea comunicării eficiente cu personalul contabil și coordonarea activității din cadrul Departamentului Financiar;
- gestionarea personalului contabil în conformitate cu politicile și procedurile companiei și oferirea suportului în furnizarea de servicii;
- monitorizarea proceselor de vămuire a produselor importate, stabilirea prețurilor produselor și distribuția către toate subdiviziunile companiei;
- monitorizarea și gestionarea contractelor, veniturilor și plăților către furnizorii locali și străini.
Prin urmare, dacă dispuneți de:
- licență în Contabilitate sau Finanțe;
- 7 ani de experiență în contabilitate și analiză financiară, cu minim 3 ani experiență la nivel superior în management și control financiar;
- certificat profesional (este un avantaj);
- cunoașterea solidă a limbilor: română, rusă, engleză;
- nivel sporit de integritate, entuziasm și determinare;
- abilități excelente de comunicare, atât verbală, cât și scrisă;
- experiență vastă în toate funcțiile contabile;
- experiență în elaborarea de bugete, strategie financiară și planificare;
- abilități și experiență de utilizare a calculatorului (MS Word, Excel etc.);
- cunoștințe excelente de calculator și analiză de foi de calcul;
- sunteți o persoană organizată, atentă la detalii și cu abilități manageriale,
Vă așteptăm cu drag în echipa noastră!
Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: angela.drutsa@agrimatco-eu.com
Telefon: +373 69331275
Etichete:
post vacant
|director
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.