04
06 2014
1577

Fiscservinform propune soluţii moderne în domeniul arhivelor electronice pentru companii şi autorităţi publice

În prezenta realitate digitală este indispensabil stabilirea unor relaţii de parteneriat cu companiile axate pe dezvoltarea soluţiilor IT pentru intensificarea implementării tehnologiilor avansate, care vin să sporească eficienţa proceselor economice în societate. Astfel, recent Î.S. „Fiscservinform”, specializată în sisteme şi servicii electronice şi-a extins activitatea şi în domeniul soluţiilor de arhivare electronică a formularelor pe suport de hîrtie, fiind oferite instituţiilor publice. În acest sens întreprinderea a devenit partener a companiei ELO DIGITAL OFFICE, lider mondial privind elaborarea şi lansarea soluţiilor vaste în domeniul ENTERPRISE CONTENT MANAGEMENT. În rezultatul acestei colaborări Î.S. „Fiscservinform” propune pe piaţă produsele ELO, care au menirea de a automatiza procesele de afaceri pentru o productivitate sporită, respectiv de a oferi operativitate şi optimizare. Printre cele mai importante soluţii ELO specificăm:
  • Crearea şi circulaţia electronică a formularelor, acestea pot fi cereri de concediu, solicitări de verificare a facturilor, etc - toate având la bază formatul HTML şi pot fi uşor personalizate, utilizînd lista de selecţii.
  • Solicitare de achiziţie, integrată cu sistemul ERL permite ca toate fluxurile de lucru să fie convertite în PDF şi utilizate eventual la optimizarea documentaţiei procedurale.
  • ELO iSerch, o soluţie eficientă de căutare şi extragere a unei informaţii necesare, fiind simplă în exploatare, similar cu căutările Google.
  • Servicii automatizate de arhivare digitală rapidă, care vizează nu doar arhivarea electronică, ci şi actualizarea unei anumite zone din arhiva creată, adică verificarea operaţiunilor efectuate în aceasta - adăugarea unor noi dosare, editarea documentelor stocate, etc.
Astfel, utilizînd soluţiile ELO companiile obţin optimizări de cheltuieli pe termen lung. Produsele informaţionale oferite de ELO DIGITAL OFFICE sunt inspirate din experienţa zilnică, reală a utilizatorilor, astfel încît sunt adaptate pentru a simplifica maximal managementul proceselor de lucru a beneficiarilor. Deci, anume utilizatorul este centrul activităţii de dezvoltare a companiei ELO, iar propunerile înaintate sunt baza îmbunătăţirii continue a produselor/serviciilor furnizate, a productivităţii utilizatorilor şi disponibilităţii de a lucra într-un mediu familiar de muncă. Toate aceste obiective se înscriu perfect în strategia şi sistemul de valori al Î.S. „Fiscservinform”, care la fel tinde să ofere inovaţii pentru asigurarea progresului clienţilor noştri şi pe această cale stabilirea unei creşteri economice robuste în ţara noastră. Pentru informaţii suplimentare privind produsele şi serviciile Î.S. „Fiscservinform” contactaţi Centrul de apel la numărul de telefon (022) 822-222 sau scrieţi-ne la adresa de e-mail asistenta@fsi.fisc.md.

via servicii.fisc.md

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.