Știri

Gigantul german Metro vrea să deschidă 300 de magazine de cartier în Moldova

Metro Cash & Carry, cel mai mare jucător pe piaţa en-gros din ţara noastră, a lansat franciza Odido pentru magazinele tradiţionale de cartier. Decizia ar putea afecta afacerile reţelelor de supermarketuri După ce anul trecut nu a reuşit să obţină drepturi exclusive în comerţul angro din Republica Moldova, cel mai mare jucător din comerţ, a venit cu un program de franciză pentru magazinele din comerţul tradiţional, atacând astfel o piaţă pe care activează mii de jucă­tori, cu afaceri anuale de circa 40 miliarde de lei. Programul prevede transformarea magazinelor de cartier, afectate de concurenta supermaketurilor, într-o afacere de succes, Metro Moldova oferind băcăniilor consultanţa necesară, suportul logistic dar şi posibilitatea de a-şi dezvolta afacerea în cadrul unui brand internaţional de succes. La momentul actual, reţeaua Odido în Moldova cuprinde 14 magazine, iar în perspectivă Metro intenţionează să o extindă la 300 de magazine. Curios este că modelul Odido a fost preluat din Polonia, în timp ce în România reţeaua de magazine de cartier a grupului Metro s-a dezvoltat sub brandul La Doi Paşi.

via adevarul.ro

4234 vizualizări

Data publicării:

24 Februarie /2014 14:37

Domeniu:

Noutăți

Etichete:

magazine | afaceri | franciza | comerţ | România | Moldova

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon