22
02 2016
1037

Pentru abonații PP ”Monitorul Fiscal FISC.md”: Cum accesăm versiunea electronică a revistei?

Abonații noi, care nu au avut cont de utilizator pe portalul www.monitorul.fisc.md, primesc pe adresa de e-mail, indicată în formularul de abonare, informația despre oferirea statutului ”Premium User”, precum și parola de acces pe portal.

Mesajul expediat pe e-mail este similar celui de mai jos.

Bun venit pe portalul Publicației Periodice «Monitorul fiscal FISC.md»,
ținem să vă informăm că sistemul portalului «Monitorul fiscal FISC.md» v-a înregistrat automat, deoarece Dvs. ați completat formularul de abonare la Publicația Periodică «Monitorul fiscal FISC.md».

Pentru autentificare pe portal utilizați următoarele date:
Email: ________________________*
Login: ________________________*
Parola: _______________________*

*În mesajul recepționat, aceste cîmpuri vor conține date individuale, care vor permite identificarea Dvs. drept utilizator individual al portalului.



Totodată, dacă există necesitatea, aceste date pot fi modificate din setările profilului Dvs. Cum procedați pentru a face modificări?

1. Pentru a accesa versiunea electronică trebuie să fiți autentificați pe portalul www.monitorul.fisc.md, accesînd butonul Autentificare (partea dreaptă sus). Apoi completați cîmpurile: E-mail _______________, Parola _________________, după care accesați butonul Autentificare.



2. În caz de ați uitat parola de acces o puteți restabili urmînd pașii:

  1. accesați butonul Autentificare din partea dreaptă sus a paginii;
  2. accesați butonul Restabilirea parolei;
  3. apare o nouă casetă:



3. În cîmpul E-mail Dvs. introduceți adresa de e-mail pentru restabilirea parolei și accesați butonul Obțineți referința pentru schimbarea parolei.

Ca urmare, la adresa de e-mail indicată, va fi expediat un mesaj cu privire la solicitarea de modificare a parolei. Accesînd link-ul din mesajul primit, la adresa de e-mail indicată va fi expediată parola noua cu care Vă veți putea autentifica pe portal, urmînd pașii descriși la punctul 1.

După autentificare pe portal puteți schimba parola primită cu o parolă pe care o dețineți, pentru o autentificare mai simplă pe viitor.

Pentru aceasta:

1. Accesați rubrica Setări din profilul personal;



2. Alegeți Contul personal;



3. Completați câmpurile pentru schimbarea parolei

  1. Parola curentă:__________,
  2. Parola nouă:__________,
  3. Parola nouă repetată:___________;

4. Apăsați butonul Salvează.

În caz de necesitate, la fel, poate fi modificată și adresa de e-mail (Setări/ Contul personal/ Setarea profilului/ E-mail).

Orice informație privind modul de accesare a versiunii electronice o puteți afla apelând la numărul de telefon (069) 93-11-84.

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.