News

Achizițiile publice: verificarea de către autoritatea contractantă a îndeplinirii obligaţiilor de plată

 

Începând cu 1 ianuarie 2024, autoritatea contractantă extrage informația privind îndeplinirea de către participanții la procedura de achiziții publice a obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor de asigurări sociale, prin intermediul resursei informaţionale a Serviciului Fiscal de Stat.

 

Prin Legea nr. 212 din 20.07.23 pentru modificarea unor acte normative (ce vizează politica bugetar-fiscală 2024), a fost modificat art.19 (alin.7) din Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice. Astfel, informația privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor de asigurări sociale în conformitate cu prevederile legale în vigoare în Republica Moldova sau în ţara în care este stabilit,  se accesează prin intermediul resursei informaționale a Serviciului Fiscal de Stat. 

 

Aplicarea normei date va contribui la reducerea poverii administrative asupra participanților la achizițiile publice.

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

385 views

The date of publishing:

10 January /2024 08:00

Catalogul tematic

Noutăți

Tags:

Achiziție publică

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon