IT sector

icon Activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center) desfășurate de către rezidenții Parcului IT

Urmare a modificărilor operate la data de 12.02.2024, rezidenții parcului IT au dreptul să desfășoare genul de activitate în regimul fiscal preferențial activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center) (82.20), bazate pe tehnologie/canal de comunicare cu clientul (contact center), prestate exclusiv spre export, inclusiv activități prestate în relațiile cu clienții în procesul de aprovizionare și logistică în transportul de marfă.     1) Care sunt condițiile necesare a fi întrunite ...

Rodica Cheptene

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon This article is intended only for subscribed users. For subscribe you need to select the subscription

I am subscriber
image

Premium Subscription

2 499 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

10 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

1 599 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

799 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

159 MDL

Order now

686 views

The date of publishing:

02 September /2024 07:55

Catalogul tematic

Facilități pentru IT-companii | Servicii electronice

Tags:

servicii electronice | campanie de promovare | sector IT | call centru

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon