News
CNAS: Cum obții servicii de informare și consultanță?
Casa Națională de Asigurări Sociale dispune de mai multe modalități prin care beneficiarii pot obține servicii de consultanță.
În continuare prezentăm instrumentele prin care puteți obține informare și consultanță de la reprezentanții CNAS:
1.Pagina web-oficială www.cnas.gov.md - sursă sigură și comodă de informații
Pe pagina oficială pot fi găsite informații operative și utile cu privire la serviciile publice prestate de CNAS pentru cetățeni, inclusiv pentru plătitorii de contribuții de asigurări sociale, precum și informații privind activitatea CNAS.
2. Centrul de apel al CNAS - serviciu de consultanță la distanță prin intermediul unui număr de telefon unic
Operatorii Centrului de apel oferă răspunsuri la întrebări ce vizează stabilirea, calcularea și plata pensiilor și altor prestaţii sociale, inclusiv întrebări din domeniul înregistrării și evidenței plătitorilor și contribuțiilor de asigurări sociale de stat. Centrul de apel activează de luni până vineri, de la ora 07.30 până la ora 16.00, la numărul unic de telefon 022 257 777.
3. Casele Teritoriale de Asigurări Sociale - subdiviziuni ce asigură deservirea și consultarea populației la nivel teritorial
Specialiștii CTAS oferă informații din domeniul asigurărilor sociale de stat, precum și consultă cetățenii cu privire la stabilirea şi reexaminarea pensiilor şi altor prestaţii sociale.
4. Pentru a primi servicii de informare și consultanță în cadrul CTAS solicitanții mai pot utiliza serviciul electronic "Programare online la CTAS", care va economisi timpul și resursele cetățenilor.
5.Suplimentar, cetățenii se pot informa cu privire la serviciile publice prestate de CNAS, accesând paginile CNAS pe Facebook, Telegram și Instagram, pot expedia adresări semnate electronic la adresa: secretariat@cnas.gov.md sau pe suport de hârtie - prin intermediul oficiului poştal.
Instituții:
Casa Națională de Asigurări Sociale a Republicii Moldova | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
1017 views
The date of publishing:
22 March /2023 07:59
Catalogul tematic
Noutăți | Asigurare socială de stat
Tags:
asigurare obligatorie de asistenta sociala
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.