News

CNAS consultă beneficiarii la telefon

Casa Naţională de Asigurări Sociale extinde Centrul de Apel specializat, lărgind domeniile de activitate şi triplând numărul specialiştilor antrenaţi în Centru. Măsurile au fost luate ţinând cont de numărul mare de apeluri parvenite la serviciul „Linia fierbinte" şi pentru eficientizarea serviciilor de consultare şi informare a cetăţenilor. Persoanele care au orice întrebări ce ţin de stabilirea, calcularea sau plata prestaţiilor sociale pot obţine informaţii la numărul de telefon 022 257 777. Centrul de Apel este unul specializat. Astfel:tastând 1, beneficiarii pot primi consultaţii privind stabilirea, calcularea şi plata pensiilor, alocaţiilor, ajutoarelor şi compensaţiilor – tastând 2, pot fi obţinute răspunsuri despre stabilirea, calcularea şi plata indemnizaţiei pentru incapacitate temporară de muncă – tastând 3, vor obține consultaţii privind stabilirea, calcularea şi plata indemnizaţiilor familiilor cu copii, indemnizaţiilor de maternitate şi paternitate. Centrul de Apel are un program de lucru de luni până vineri, între orele 8.00-17.00, la tarif ordinar de la telefonul fix sau mobil din orice localitate a Republicii Moldova sau din străinătate.

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Casa Națională de Asigurări Sociale a Republicii Moldova

2004 views

The date of publishing:

04 March /2020 08:00

Catalogul tematic

Asigurare socială de stat | Noutăți

Tags:

cnas | linia verde | consultatii | prestatii sociale | monitorul.fisc.md

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon