News
Conceptul serviciului guvernamental de livrare (MDelivery)
Autoritățile publice și prestatorii de servicii publice ar putea beneficia de o soluție software modernă, care urmează a fi utilizată în calitate de mecanism unic de livrare fizică a rezultatelor prestării serviciilor publice către persoane fizice și juridice.
Guvernul a aprobat în ședința de ieri, 25 august curent, proiectul hotărârii de Guvern cu privire la aprobarea Conceptului serviciului guvernamental de livrare (MDelivery).
Serviciul MDelivery reprezintă o soluție informatică care are drept obiectiv principal asigurarea necesităților informaționale pentru realizarea procesului de livrare.
Implementarea serviciului MDelivery va duce la modernizarea complexă a serviciilor publice prin crearea unui mecanism unic de livrare fizică a rezultatelor prestării serviciilor publice către beneficiari. Serviciul MDelivery va crea un mecanism sigur de livrare fizică a rezultatelor prestării serviciilor publice, cu reducerea la minimum a contactului fizic dintre persoane.
După cum se menționează în nota informativă, în prezent, în procesul solicitării unor servicii publice, solicitanții nu beneficiază de un mecanism sistematizat de livrare fizică a rezultatelor prestării serviciilor publice (excepție fiind livrarea unui spectru restrâns de acte cum ar fi: actele de identitate și adeverințele, documentele privind înmatricularea transportului și calificarea conducătorilor auto, direct de către Agenția Servicii Publice sau prin intermediul Întreprinderii de Stat „Poșta Moldovei” și doar în anumite regiuni ale țării). Astfel, solicitantul trebuie singur să preia rezultatul prestării serviciului public, asumându-și cheltuielile suplimentare pentru transport. Necesitatea aprobării Conceptului serviciului guvernamental de livrare (MDelivery) este dictată de cerința modernizării complexe a serviciilor publice prin crearea unui mecanism unic de livrare fizică a rezultatelor prestării serviciilor publice către beneficiari.
Dezvoltarea și menținerea funcționalității serviciului guvernamental de livrare (MDelivery), pentru primul an de implementare (anul 2021), se va realiza din mijloacele Proiectului „Modernizarea serviciilor guvernamentale”, implementat în baza Acordului de finanțare dintre RM și Asociația Internațională pentru Dezvoltare și a Acordului de împrumut dintre RM și Banca Internațională pentru Reconstrucție și Dezvoltare, costul estimat fiind de aproximativ de 3700,0 mii lei.
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
863 views
The date of publishing:
26 August /2021 07:59
Catalogul tematic
Noutăți
Tags:
MDelivery | livrare | persoane fizice | persoane juridice
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.