News
Digitalizarea serviciului de determinare a dizabilității și capacității de muncă
Instituirea sistemului are ca scop formarea unei resurse informaționale ce va permite eficientizarea procedurilor de determinare a dizabilității și capacității de muncă, precum și va asigura interoperabilitatea cu alte sisteme informaționale pentru colectarea informațiilor necesare procesului de determinare a gradului de dizabilitate a solicitanților și evidența acestora.
Astfel, sistemul va permite CNDDCM:
-
asigurarea transparenței privind controlul și gestionarea dosarelor beneficiarilor;
-
asigurarea evidenței tuturor solicitărilor;
-
eficientizarea procedurilor de examinare a solicitărilor de determinare a dizabilității și capacității de muncă;
-
gestiunea dosarelor, copiilor și evidența persoanelor care solicită determinarea gradului de dizabilitate;
-
eficientizarea interacțiunilor dintre toate instituțiile vizate cu beneficiarii direcți (cetățenii);
-
evidența, controlul și raportarea cauzelor dizabilității;
-
elaborarea rapoartelor statistice și analitice destinate Ministerului Muncii și Protecției Sociale și altor părți interesate.
Implementarea acestui proiect va fi finanțată din mijloacele financiare ale proiectului „Modernizarea serviciilor guvernamentale” implementat de Agenția de Guvernare Electronică și Asociația Internațională pentru Dezvoltare. Totodată, costurile privind implementarea acestuia pentru elaborarea SI DDCM, precum și pentru mentenanța sistemului pentru un an de zile din data dării în exploatare constituie 2, 8 mil.lei.
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
921 views
The date of publishing:
04 February /2022 07:56
Catalogul tematic
Noutăți
Tags:
digitalizare | capacitate de muncă | Proiect | Hotarire de Guvern
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.