News
Dosarele de achiziții publice vor fi păstrate cinci ani
După cum a menționat ministrul Finanțelor, Serghei Pușcuța, prin aprobarea acestui regulament se stabilesc norme pentru întocmirea și păstrarea dosarului de achiziție publică a documentelor utilizate de către autoritatea contractantă în procesul derulării unei proceduri de atribuire, cât și cele aferente utilizării după finalizarea procedurii de atribuire, în condițiile utilizării SIA RSAP.
Astfel, dosarul achiziției publice reprezintă totalitatea atât a documentelor utilizate de către autoritatea contractantă în procesul derulării unei proceduri de atribuire, cât și a documentelor aferente utilizate după finalizarea acesteia.
Orice informație privind bunurile, lucrările sau serviciile solicitate în cadrul procedurii de achiziție publică, denumirea și datele de contact ale ofertanților, precum și denumirea și datele de contact ale operatorului economic cu care este încheiat contractul de achiziție, prețul contractului se pune la dispoziția solicitantului de către autoritatea contractantă, în cazul în care informația menționată nu este vizibilă/accesibilă în SIA RSAP.
Totodată, autoritatea contractantă va oferi, la solicitarea operatorilor economici care au depus oferte sau cereri pentru procedura de preselecție, orice informație cu privire la oferta/candidatura sa.
Proiectul prevede că documentele aferente procedurii de achiziție publică se păstrează pe suport de hârtie doar în cazul în care se aplică art.33 alin.(7) și alin.(11) din Legea privind achizițiile publice sau în cazul în care nu sunt semnate electronic și se îndosariază conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 618/1993 și Hotărârii Guvernului nr. 115/1996.
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
937 views
The date of publishing:
29 October /2020 07:59
Catalogul tematic
Noutăți
Tags:
achizii publice | dosar | SIA RSAP | hotarire guvern | monitorul.fisc.md
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.