News
Reglementarea activității Centrelor de Tineret
În scopul uniformizării procesului de angajare a personalului Centrelor de Tineret, precum și de reglementare a cadrului intern de organizare a activității acestora, Ministerul Educației, Culturii și Cercetării, drept răspuns la solicitările autorităților publice locale aflate în procesul de implementare al Programului de Dezvoltare a Centrelor de Tineret 2022, a elaborat și propune spre consultare publică un set de acte normative:
• Regulamentul privind angajarea prin concurs a șefului Centrului de tineret;
• Regulamentul intern-cadru al Centrului de tineret;
• Metodologia privind angajarea prin concurs a specialiștilor în lucru cu tinerii în cadrul Centrelor de tineret;
• Fișa postului-model a șefului Centrului de tineret;
• Fișa postului-model a specialistului în lucru cu tinerii în cadrul Centrului de tineret.
Modul de organizare și funcționare a Centrului se stabilește prin regulamentul acestuia, care este elaborat în conformitate cu prevederile Regulamentului-cadru cu privire la organizarea și funcționarea Centrului de tineret.
Raporturile de muncă, drepturile şi obligaţiile șefului Centrului sunt prevăzute în contractul individual de muncă, care se încheie între angajator în persoana conducătorului AAPL și angajat – în persoana șefului Centrului, iar ale altor angajați ai Centrului sunt prevăzute în contractele individuale de muncă, care se încheie între angajator și fiecare angajat.
Conducerea Centrului va organiza instruirea periodică obligatorie a angajaţilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă și va comunica angajaților instrucțiunile corespunzătoare.
Potrivit proiectului Regulamentului intern, durata normală a timpului de muncă ale angajaţilor Centrului nu poate depăşi 40 de ore pe săptămână, în care se includ și orele dedicate analizei, planificării, raportării, relaționării și instruirii. Timpul de muncă parţial poate fi stabilit şi după încheierea contractului individual de muncă, cu acordul ambelor părţi ale acestuia.
Proiectul poate fi consultat până la 3 martie curent.
Notă: Centrul de Tineret are ca misiune asigurarea dezvoltării personale și profesionale a tinerilor prin informare, consiliere și ghidare, promovarea coeziunii sociale prin implementarea activităților de voluntariat și acordarea suportului metodologic persoanelor fizice și juridice care lucrează cu tinerii.
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
1174 views
The date of publishing:
25 February /2021 08:00
Catalogul tematic
Noutăți
Tags:
tineret | contract de munca | Proiect | Regulamente interne
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.