Fiscal practice

icon TVA12: declararea serviciilor de publicitate prestate prin intermediul rețelelor de socializare

Promovarea de către agenții economici a mărfurilor și serviciilor sale prin intermediul rețelelor de socializare a devenit la momentul actual simplă, accesibilă și eficientă, acest instrument de publicitate fiind utilizat frecvent de antreprenori. Cu toate acestea, încă nu toate entitățile conștientizează că efectuează import de servicii, care reprezintă obiect al impunerii cu TVA.   Deci, în continuare vom examina apariția obligației respective și procedura de declarație a obligațiilor la compartimentul TVA aferente serviciilor de public...

author icon

Alexandra Culicova

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon This article is intended only for subscribed users. For subscribe you need to select the subscription

I am subscriber
image

Premium Subscription

2 499 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

1 599 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

799 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

159 MDL

Order now

2959 views

The date of publishing:

13 October /2020 13:33

Catalogul tematic

Noutăți | Administrare fiscală | T.V.A.

Tags:

e-Commerce-VAT | TVA | declarare | import de servicii | monitorul.fisc.md

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon