Documents and comments
Formularele de evidență primară și dările de seamă privind serviciile acordate în sistemul AOAM au fost publicate
În Monitorul Oficial din, 7 iulie, a fost publicat Ordinul comun al Ministerului Sănătății și Companiei Naționale de Asigurări în Medicină nr. 560/148-A din 23 iunie 2023 cu privire la aprobarea formularelor de evidență primară și dărilor de seamă privind serviciile acordate în sistemul asigurării obligatorii de asistență medical.
Prin acest ordin au fost aprobate:
1) Formularele de evidență medicală primară în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală:
a) Formular nr.1-02/r – Registrul persoanelor care au beneficiat de asistenţă medicală primară;
b) Formular nr.1-03/r - Registrul persoanelor care au beneficiat de asistenţă medicală specializată de ambulator;
c) Formular nr.1-04/r - Registrul persoanelor care au beneficiat de asistenţă medicală spitalicească, în cadrul asigurării obligatorii de asistenţă medicală în instituţiile (secţiile) medicale, care nu se finanţează în bază de DRG (CASE-MIX); d) Formular nr.1-19/r - Registrul persoanelor asigurate care au beneficiat de servicii medicale de înaltă performanţă;
e) Formular nr.1-35/r - Registrul persoanelor asigurate care au beneficiat de îngrijiri medicale la domiciliu;
f) Formular nr.1-54/r - Registrul despre acoperirea cheltuielilor pentru alimentaţie şi transport tur-retur pentru tratamentul în condiţii de ambulator a persoanelor bolnave de tuberculoză (caz nou şi readmis);
g) Formular nr.1-60/r - Registrul persoanelor care au beneficiat de servicii medicale (pentru care evidența se face per serviciu) în cadrul asistenței medicale specializate de ambulator;
h) Formular nr.1-65/r - Registrul persoanelor cărora li s-au acoperit cheltuielile de transport tur-retur în vederea efectuării serviciilor de chimioterapie și radioterapie în condiții de ambulator;
i) Formular nr.1-67/r - Registrul persoanelor asigurate cărora le-a fost cauzat prejudiciu sănătății de către persoane fizice sau juridice;
j) Formular nr.1-68/r - Registrul persoanelor asigurate care au beneficiat de îngrijire paliativă la domiciliu;
k) Formular nr.1-69/r – Registrul persoanelor înregistrate în programul de servicii de intervenție timpurie (copii 0-3 ani);
l) Formular nr.1-70/r – Registrul serviciilor de intervenție timpurie acordate copiilor, cu vârsta 0-3 ani;
2) Formularele dărilor de seamă despre volumul acordat de asistență medicală în sistemul asigurării obligatorii de asistență medicală:
a) Formular nr.1-05/d – Darea de seamă privind volumul acordat de asistenţă medicală primară;
b) Formular nr.1-08/d – Darea de seamă privind volumul acordat de asistenţă medicală urgentă prespitalicească;
c) Formular nr.1-10/d – Darea de seamă privind volumul acordat de asistenţă medicală specializată de ambulator;
d) Formular nr.1-11/d – Darea de seamă privind volumul de asistenţă medicală spitalicească (raportarea prin SIASM);
e) Formular nr.1-21/d – Darea de seamă privind volumul acordat de servicii medicale de înaltă performanţă (raportarea prin SIASM);
f) Formular nr.1-27/d – Darea de seamă privind utilizarea medicamentelor costisitoare în cadrul asistenței medicale spitalicești/asistenței medicale specializate de ambulator;
g) Formular nr.1-29/d – Darea de seamă privind acoperirea cheltuielilor pentru alimentație și transport tur-retur pentru tratamentul în condiții de ambulator al persoanelor bolnave de tuberculoză (caz nou și readmis);
h) Formular nr.1-34/d – Darea de seamă privind volumul acordat de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu;
i) Formular nr.1-58/d – Darea de seamă privind evidența numărului de servicii medicale prestate în cadrul asistenței medicale specializate de ambulator;
j) Formular nr.1-61/d – Darea de seamă privind utilizarea consumabilelor/dispozitivelor medicale în cadrul asistenței medicale specializate de ambulator;
k) Formular nr.1-63/d – Darea de seamă privind prestarea serviciilor de dializă persoanelor asigurate în condiții de ambulator/staționar;
l) Formular nr.1-66/d – Darea de seamă privind acoperirea cheltuielilor de transport tur-retur în vederea efectuării serviciilor de chimioterapie și radioterapie în condiții de ambulator;
m) Formular nr.1-68/d – Darea de seamă privind persoanele asigurate cărora le-a fost cauzat prejudiciu sănătății de către persoanele fizice și juridice;
n) Formular nr.1-69/d – Darea de seamă privind volumul acordat de servicii de îngrijire paliativă la domiciliu;
o) Formular nr.1-70/d – Darea de seamă privind volumul acordat de servicii de îngrijiri medicale domiciliu;
p) Formular nr.1-71/d – Darea de seamă prind volumul acordat de servicii de îngrijire paliativă la domiciliu;
q) Formular nr.1-72/d – Darea de seamă privind volumul serviciilor medicale prestate conform Anexei nr.4 la Programul unic al AOAM (inclusiv și volumul serviciilor medicale procurate de la alți prestatori) acordat în cadrul asistenței medicale primare;
r) Formular nr.1-73/d – Darea de seamă privind volumul serviciilor medicale prestate conform Anexei nr.4 la Programul unic al AOAM (inclusiv și volumul serviciilor medicale procurate de la alți prestatori) acordat în cadrul asistenței medicale specializate de ambulator;
s) Formular nr.1-74/d – Darea de seamă privind volumul serviciilor de intervenție timpurie (copii cu vârsta 0-3 ani);
t) Formular nr.1-75/d – Darea de seamă privind volumul acordat de asistență medicală în cadrul Centrului Comunitar de Sănătate Mintală;
u) Formular nr.1-76/d – Darea de seamă privind volumul acordat de asistență medicală în cadrul Centrului de Sănătate Prietenos Tinerilor.
2. Conducătorii prestatorilor de servicii medicale încadrați în sistemul asigurării obligatorii de asistență medicală, directorul Direcției Generale Asistență Medicală și Socială a Consiliului municipal Chișinău, directorul Direcției Generale de Sănătate și Protecție Socială a UTA Găgăuzia, șeful Secției Sănătate a Primăriei Bălți:
1) vor pune în aplicare în instituţiile subordonate, conform profilului instituţiei, formularele aprobate prin prezentul ordin;
2) vor asigura prezentarea la Compania Naţională de Asigurări în Medicină (agenţiile ei teritoriale) până la data de 5/10/15 a lunii următoare perioadei de gestiune a dărilor de seamă aprobate conform pct. 1 subpct. 2) al prezentului ordin, după cum urmează:
a) lunar: Formularul nr.1-11/d – Darea de seamă privind volumul de asistenţă medicală spitalicească (raportarea prin SIASM); Formularul nr.1-21/d – Darea de seamă privind volumul acordat de servicii medicale de înaltă performanță (raportarea prin SIASM); Formularul nr.1-27/d – Darea de seamă privind utilizarea medicamentelor costisitoare în cadrul asistenței medicale spitalicești/asistenței medicale specializate de ambulator; Formularul nr.1-29/d – Darea de seamă privind acoperirea cheltuielilor pentru alimentație și transport tur-retur pentru tratamentul în condiții de ambulator al persoanelor bolnave de tuberculoză (caz nou și readmis); Formularul nr.1-34/d – Darea de seamă privind volumul acordat de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu; Formularul nr.1-58/d – Darea de seamă privind evidența numărului de servicii medicale prestate în cadrul asistenței medicale specializate de ambulator; Formularul nr.1-61/d – Darea de seamă privind utilizarea consumabilelor/dispozitivelor medicale în cadrul asistenței medicale specializate de ambulator; Formularul nr.1-63/d – Darea de seamă privind prestarea serviciilor de dializă persoanelor asigurate în condiții de ambulator/staționar; Formularul nr.1-66/d – Darea de seamă privind acoperirea cheltuielilor de transport tur-retur în vederea efectuării serviciilor de chimioterapie și radioterapie în condiții de ambulator; Formularul nr.1-68/d – Darea de seamă privind persoanele asigurate cărora le-a fost cauzat prejudiciu sănătății de către persoanele fizice și juridice; Formularul nr.1-69/d – Darea de seamă privind volumul acordat de servicii de îngrijire paliativă la domiciliu;
b) trimestrial: Formularul nr. 1-05/d – Darea de seamă privind volumul acordat de asistenţă medicală primară; Formularul nr.1-08/d – Darea de seamă privind volumul acordat de asistenţă medicală urgentă prespitalicească; Formularul nr.1-10/d – Darea de seamă privind volumul acordat de asistenţă medicală specializată de ambulator; Formularul nr.1-72/d – Darea de seamă privind volumul serviciilor medicale prestate conform Anexei nr.4 la Programul unic al AOAM (inclusiv și volumul serviciilor medicale procurate de la alți prestatori) acordat în cadrul asistenței medicale primare; Formularul nr.1-73/d – Darea de seamă privind volumul serviciilor medicale prestate conform Anexei nr.4 la Programul unic al AOAM (inclusiv și volumul serviciilor medicale procurate de la alți prestatori) acordat în cadrul asistenței medicale specializate de ambulator; Formularul nr.1-74/d – Darea de seamă privind volumul serviciilor de intervenție timpurie (copii cu vârsta 0-3 ani); Formularul nr.1-75/d – Darea de seamă privind volumul acordat de asistență medicală în cadrul Centrului Comunitar de Sănătate Mintală; Formularul nr.1-76/d – Darea de seamă privind volumul acordat de asistență medicală în cadrul Centrului de Sănătate Prietenos Tinerilor;
c) anual cumulativ: Formularul nr.1-70/d – Darea de seamă privind volumul acordat de servicii de îngrijiri medicale domiciliu; Formularul nr.1-71/d – Darea de seamă prind volumul acordat de servicii de îngrijire paliativă la domiciliu;
Formularele pot fi consultate în MO din 7 iulie, Nr. 231-233.
Ordinul se pune în aplicare începând cu 1 iulie 2023.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
1785 views
The date of publishing:
11 July /2023 07:58
Catalogul tematic
Asigurare socială de stat
Tags:
Dări de seamă | AOAM
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.