News

Gala Businessului Moldovenesc și-a desemnat câștigătorii

 

Cel mai important eveniment al businessului autohton – Gala Businessului Moldovenesc, organizat de Camera de Comerț și Industrie, a avut loc astăzi, 9 iunie. În cadrul evenimentului, pese 150 de întreprinderi din țară, înregistrate la concursurile „Marca comercială a anului” și „Premiul pentru realizări în domeniul calității”, au fost premiate.

 

Fiind la cea de-a XX-a ediție, concursul „Marca comercială a anului” este unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare a mărcilor comerciale pe piața internă şi externă. Marca comercială a anului este organizată de CCI în parteneriat cu Agenția de Stat pentru Protecție Intelectuală, de Centrul Național Anticorupție și de Fondul Națiunilor Unite pentru Populație.

 

În același timp concursul „Premiul pentru realizări în domeniul calităţii bunurilor și serviciilor” este la cea de a IX-a ediție și are scopul de a evidenția companiile care au implementat cu succes managementul calității și de a promova abordările moderne ale calității. Acest concurs este organizat în parteneriat cu Institutul de Standardizare și Centrul Național de Acreditare.

 

Președintele CCI, Sergiu Harea, a menționat că premiile oferite confirm curajul și perseverența companiilor autohtone de a se afirma pe plan national. Toți învingătorii prezenți aici sunt o dovadă clară a faptului că fiecare companie și brand are nevoie de promovare și că toate acțiunile pe care le întreprinde nu sunt în zadar, dar contribuie direct ls dezvoltarea mediului de afaceri din țara noastră. Doar cu un produs calitativ putem să cucerim noi piețe și să sporim competitivitatea.

 

Prezent la eveniment, premierul Dorin Recean, a menționat că evenimentul reprezintă valoarea adăugată în creștere pe care întreprinderile din Republica Moldova o produce, acesta fiind și obiectivul Guvernului – la nivel economic trebuie să creștem valoarea adăugată, investițiile în produse calitative și inovative.

 

Printre învingători menționăm companii precum: Farmacia Familiei, Fincombank, Metro, Domnița, Coca Cola, Moldcell, Optiplaza, Floris, ASEM, USM etc.

 

La edițiile din acest an, a fost depus un număr record de dosare, cifrele fiind cu circa 10% mai mari decât în anii precedenți. 

 

Pe parcursul anilor, 1800 de mărci au fost promovate și susținute de către CCI grație concursului „Marca comercială a anului”, iar la concursul „Premiul pentru realizări în domeniul calității” au participat până în prezent peste 500 de companii.

author icon

Marina Căldare

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

899 views

The date of publishing:

09 June /2023 20:47

Catalogul tematic

Noutăți

Tags:

gala businessului moldovenesc

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon