
SFS monitor
Ghid practic privind gestionarea rolurilor în cadrul Cabinetului personal al contribuabilului pentru utilizatorii din cadrul companiei
Toate serviciile fiscale electronice pot fi accesate prin intermediul Cabinetului personal al contribuabilului de pe pagina-web www.sfs.md.
Posibilitatea de gestionare a rolurilor, precum și a accesului la serviciile fiscale electronice o deține doar Administratorul entității. Astfel, Serviciul Fiscal de Stat recomandă stabilirea unei persoane suplimentare din cadrul entității pentru a deține și rolul de „Gestionare acces”.
Pentru a fi actualizate informațiile despre contribuabil, se vor efectua următorii pași:
Pasul 1: Accesarea Cabinetului personal al contribuabilului
Sistemul Informațional Automatizat „Cabinetul Personal al Contribuabilului” este disponibil pe pagina oficială a Serviciului Fiscal de Stat www.sfs.md. În partea dreaptă a paginii web, se accesează compartimentul destinat sistemului și se efectuează procedura de Autentificare prin semnătura electronică sau mobilă.
Pasul 2: După efectuarea autentificării în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului” se va accesa compartimentul „Companii”.
Pasul 3: Pentru a modifica datele se va accesa butonul „Administrator”.
Pasul 4: La accesarea butonului „Administrator” se vor afișa informațiile despre companie. Partea superioară a interfeței se completează automat cu informația disponibilă în cadrul Sistemului informațional automatizat al SFS. Partea inferioară „Date companie” se vor completa manual de către utilizator, după care se va accesa butonul „Salvează”.
Pasul 5: În cazul în care se dorește modificarea Contabilului, se va rula pagina până jos unde la compartimentul „Gestionare acces” se vor afișa toți utilizatorii din cadrul companiei. Pentru a adăuga noul utilizator se va accesa „Adaugă un nou membru”. La accesarea opțiunii, în partea dreaptă a paginii se va introduce codul IDNP, Numele și Prenumele, conform actului de identitate a persoanei, fără diacritice, și se va accesa opțiunea „Căutare”.
Pasul 6: În cazul în care datele au fost introduse corect și persoana a accesat cel puțin o dată sistemul, se va reflecta lista rolurilor pentru care se va oferi accesul la serviciile fiscale electronice necesare a fi selectate.
Pentru modificarea sau suspendarea accesului la serviciile fiscale electronice, se accesează opțiunea sub formă de creion și se repetă acțiunile de la pasul precedent, doar cu debifarea serviciilor fiscale electronice.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
E-mail *
345 views
The date of publishing:
26 May /2025 10:50
Catalogul tematic
Administrator | Servicii electronice | Administrare fiscală | Noutăți fiscale
Tags:
Administrator | cabinetul contribuabilului | Servicii fiscale electronice
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.