SFS monitor

Ghid practic privind gestionarea rolurilor în cadrul Cabinetului personal al contribuabilului pentru utilizatorii din cadrul companiei

Toate serviciile fiscale electronice pot fi accesate prin intermediul Cabinetului personal al contribuabilului de pe pagina-web www.sfs.md.
 

Posibilitatea de gestionare a rolurilor, precum și a accesului la serviciile fiscale electronice o deține doar Administratorul entității. Astfel, Serviciul Fiscal de Stat recomandă stabilirea unei persoane suplimentare din cadrul entității pentru a deține și rolul de „Gestionare acces”.
 

Pentru a fi actualizate informațiile despre contribuabil, se vor efectua următorii pași:
 

Pasul 1: Accesarea Cabinetului personal al contribuabilului

Sistemul Informațional Automatizat „Cabinetul Personal al Contribuabilului” este disponibil pe pagina oficială a Serviciului Fiscal de Stat www.sfs.md. În partea dreaptă a paginii web, se accesează compartimentul destinat sistemului și se efectuează procedura de Autentificare prin semnătura electronică sau mobilă.

 

Pasul 2: După efectuarea autentificării în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului” se va accesa compartimentul „Companii”.

 

 

Pasul 3: Pentru a modifica datele se va accesa butonul „Administrator”.

 

Pasul 4: La accesarea butonului „Administrator” se vor afișa informațiile despre companie. Partea superioară a interfeței se completează automat cu informația disponibilă în cadrul Sistemului informațional automatizat al SFS. Partea inferioară „Date companie” se vor completa manual de către utilizator, după care se va accesa butonul „Salvează”.

 

 

Pasul 5: În cazul în care se dorește modificarea Contabilului, se va rula pagina până jos unde la compartimentul „Gestionare acces” se vor afișa toți utilizatorii din cadrul companiei. Pentru a adăuga noul utilizator se va accesa „Adaugă un nou membru”. La accesarea opțiunii, în partea dreaptă a paginii se va introduce codul IDNP, Numele și Prenumele, conform actului de identitate a persoanei, fără diacritice, și se va accesa opțiunea „Căutare”.

 

Pasul 6: În cazul în care datele au fost introduse corect și persoana a accesat cel puțin o dată sistemul, se va reflecta lista rolurilor pentru care se va oferi accesul la serviciile fiscale electronice necesare a fi selectate.

 

Pentru modificarea sau suspendarea accesului la serviciile fiscale electronice, se accesează opțiunea sub formă de creion și se repetă acțiunile de la pasul precedent, doar cu debifarea serviciilor fiscale electronice.

 

 

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Serviciul Fiscal de Stat

345 views

The date of publishing:

26 May /2025 10:50

Catalogul tematic

Administrator | Servicii electronice | Administrare fiscală | Noutăți fiscale

Tags:

Administrator | cabinetul contribuabilului | Servicii fiscale electronice

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon