Diverses
Actele necesare firmei pentru a nu fi sancționată de către Inspecția Muncii
- Organigrama;
- Ordin cu privire la aprobarea Statelor de personal; înregistrarea la Inspectoratul Teritorial al Muncii;
- Ordin cu privire la crearea/rezervarea 5% din locurile de muncă destinate persoanelor cu dizabilități; informarea AOFM despre locurile create/rezervate pentru angajarea persoanelor cu dizabilități;
- Contract colectiv de muncă (opțional);
- Evaluarea riscurilor la locurile de muncă;
- Regulament intern;
- Alte acte normative recomandate pentru unitate:
- Regulament de premiere și salarizare;
- Regulament de evaluare a performanțelor salariaților;
- Regulament privind modul de utilizare a transportului auto de serviciu;
- Regulament privind măsurile de protecție contra intrărilor neautorizate a persoanelor pe teritoriul sau in sediul intreprinderii;
- Regulament privind accesarea unor anumite servicii la unitate (telefonie mobilă, sunete internaționale, Internet etc.);
- Politica internă privind securitatea și sănătatea în muncă (SSM);
- Politica internă privind protecția mediului;
- Regulament cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (dcp) ale salariaților (RU, la general) (obligatoriu);
- Regulament cu privire la prelucrarea dcp în sistemul de evidență contabilă;
- Regulament cu privire la prelucrarea dcp în sistemul de supraveghere video;
- Regulament cu privire la prelucrarea dcp în sistemul de pontare electronică;
- Regulament cu privire la prelucrarea dcp în sistemul foto/video în cadrul evenimentelor organizate de unitate;
- Politica internă privind securitatea datelor personale.
- Oferta de angajare (opțional);
- Cerere de angajare (opțional);
- Acte ce confirmă calificările speciale (diplome, certificate de atestare, permis de conducere anumite categorii etc. conform art. 57 al CM al RM );
- Control medical la angajare (obligatoriu pentru anumite funcții);
- Contract individual de muncă (CIM);
- Contract de răspundere materială deplină (pentru categoriile de salariati prevăzuți în Hotărârea Guvernului nr.449 din 2004);
- Fișa postului;
- Contract de confidențialitate (opțional);
- Declarații de consimțământ privind utilizarea și prelucrarea dcp:
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp (RU, general);
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp în sistemul de evidență contabilă;
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp în sistemul de supraveghere video;
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp în sistemul de pontare electronică;
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp în sistemul foto/video în cadrul evenimentelor organizate de unitate;
- Fișa personală (MR -2);
- Permis nominal de acces la locul de muncă;
- Contrasemnarea în Registrul de evidență a eliberării permiselor nominale de acces la locul de muncă;
- Proces-verbal privind predarea-primirea cardului personal de acces la întreprindere și aducere la cunoștință a regulilor de utilizare a acestuia (opțional);
- Cerere privind transferul salariului la cont bancar;
- Proces-verbal privind predarea-primirea bunuri (notebook, telefon mobil etc.);
- Manualul salariatului (opțional);
- Ordin de angajare ;
- Carnet de muncă.
- Certificat de instruire SSM (nivelul I);
- Certificat de instruire SSM (nivelul II);
- Fișa personală de instruire în domeniul SSM;
- Instrucţiunea SSM instructaj introductiv general;
- Instruirea SSM la locul de muncă;
- Instrucțiunea privind obligațiile funcţionale în domeniul securității şi sănătății în muncă pentru funcții concrete (în dependență de funcția în care se angajează);
- Instrucţiunea privind acordarea primului ajutor medical accidentatului;
- Instrucțiunea pentru conferirea I grupe calificative de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
- Instrucțiunea SSM privind asigurarea securității antiincendiare;
- Instrucțiunile de securitate și sănătate în muncă pentru instrumentele, utilajul, obiectele, etc. folosite de angajați;
- Procesul – verbal privind verificarea cunoştinţelor în domeniul securității și sănătății în muncă;
- Contrasemnare în Registrul de evidență a eliberării echipamentului individual de protecție;
- Instruirea SSM periodică.
- Acorduri de modificare CIM, vizând:
- durata contractului;
- specificul muncii;
- cuantumul retribuirii muncii;
- regimul de muncă şi de odihnă;
- specialitatea, profesia, calificarea, funcţia;
- caracterul înlesnirilor şi modul lor de acordare
- Acorduri de suspendare CIM;
- Acord rechemare din concediul de odihnă anual;
- Contract de ucenicie;
- Contract de formare profesională continue;
- Contract de formare tehnică;
- Control medical periodic (obligatoriu pentru anumite funcții);
- Control medical periodic (obligatoriu pentru salariații care au prestat cel puţin 120 de ore de muncă de noapte).
- Evidență a contractelor individuale de muncă;
- Evidenţă a cererilor și a documentelor anexate la acestea ale persoanelor cu dizabilităţi care s-au adresat pentru a fi angajate în muncă la unitate;
- Evidență a ordinelor;
- Evidență a documentației de intrare;
- Evidență a documentației de ieșire;
- Evidență a instruirilor cu privire la responsabilităţile şi obligaţiile în cazul executării acţiunilor de gestionare şi reacţionare la incidentele de securitate dcp;
- Evidență a scoaterii şi introducerii mijloacelor de prelucrare a datelor cu caracter personal din/în perimetrul de securitate;
- Evidență a circulației carnetelor de muncă;
- Evidență a circulației formularelor de carnete de muncă.
via | www.bizlaw.md
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
33597 views
The date of publishing:
21 May /2016 10:17
Catalogul tematic
Noutăți
Tags:
acte | firma | Sancţiuni | Inspectia muncii | Moldova | documente
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.