Diverses

Obiceiuri la care ar trebui sa renunți pentru a-ți mări productivitatea

Să iți crești productivitatea înseamnă să muncești mai deștept, nu mai greu și să faci lucruri importante în fiecare zi. Acesta este un obiectiv ușor de atins dacă nu te sabotezi cu obiceiuri proaste. Iata ce NU ar trebui să mai faci, începand de acum, dacă vrei sa îți crești productivitatea! 1. Să nu mai abuzezi de navigarea pe internet Din cauza că cei mai mulți dintre noi avem acces la internet la locul de muncă, devenim foarte tentați să il folosim pentru a găsi răspunsul la orice întrebare ce ne vine în minte. Ar fi de preferat ca aceste întrebari sau gânduri să ți le notezi undeva și să cauți informațiile dorite mai târziu, atunci când nu ai altceva de făcut. 2. Multitasking-ul Chiar dacă a face mai multe lucruri în același timp este considerat a fi o calitate, studiile arată că doar un procent foarte mic al populației este capabil să faca asta. Pentru cei mai mulți dintre noi, însă, multitasking-ul este un obicei prost care ne scade capacitatea de concentrare și ne face mai puțin productivi pe termen lung. 3. Verificarea periodică a email-ului Accesul constant la internet te poate face, de asemenea, să îți verifici email-ul de mai multe ori pe parcursul zilei. Din păcate, datorită acestui obicei, pierzi timp prețios de lucru. Pentru a-ți mari productivitatea ai putea să îți închizi căsuța de email și telefonul, pentru 30 de minute, atunci când ai de munca intensiv. 4. Amânarea sarcinilor importante pentru mai târziu Adesea, oamenii au tendința de a-și incepe ziua cu sarcinile mai ușoare de lucru, lăsându-le pe cele mai grele pentru mai tarziu. Aceasta nu este chiar cea mai bunâ idee, deoarece, e posibil sâ nu mai ajungi să faci deloc acele lucruri amânate. Unele cercetari arată că oamenii au o cantitate limitată de vointă care scade pe parcursul zilei. De aceea, este bine să începi ziua ocupându-te de sarcinile mai grele și mai importante. 5. Statul pe scaun toată ziua In afară de faptul că ar trebui să te ridici de pe scaun cel puțin 5 minute la fiecare ora, în cazul în care ești nevoit să mergi la întalniri, ai putea sa te gândești la ideea unei întalniri mergând pe jos. Vei fi surprins să vezi cum aerul curat te va face să ai o găndire mai proaspată. 6. Prioritizarea greșită Unii oameni cred că având o mulțime de obiective, este cea mai sigură cale de a ajunge la success, gândindu-se că în cazul în care un plan eșuează le mai rămân o mulțime de variante. Din păcate, acest mod de a actiona este extrem de neproductiv.

via | portalmanagement.ro

1820 views

The date of publishing:

23 February /2017 10:25

Catalogul tematic

Noutăți

Tags:

productivitate | muncă | locul de munca | email | management

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon