SFS monitor

icon Centrul de apel – instrument de deservire a contribuabililor prin excelență

„Nu veți avea niciodată a doua șansă ca să faceți o primă impresie bună” Coco Chanel Centrul de apel (call-centru) este o unitate independentă sau în cadrul unei organizații care se specializează în procesarea adresărilor și informarea prin intermediul telefoanelor. În formele sale mai avansate, centrele de apel mai procesează și adresările în formă electronică și fizică, precum și adresările prin intermediul online chat-urilor. Un call centru reprezintă un birou centralizat, creat ca destinație pentru recepționarea și efectuarea a unui volum mare de cereri prin te...

author icon

Olga Golban

author icon

Veronica Vragaleva

Monitorul fiscal FISC.md Nr.22 2014


Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat

icon This article is intended only for subscribed users. For subscribe you need to select the subscription

I am subscriber
image

Premium Subscription

2 499 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

1 599 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

799 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

159 MDL

Order now

3600 views

The date of publishing:

11 November /2014 11:45

Catalogul tematic

Administrare fiscală | Activitatea SFS | Drepturile şi obligaţiile contribuabilului

Tags:

contribuabili | call centru | organul fiscal

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon