SFS monitor
Serviciul Fiscal de Stat anunță concurs la ocuparea funcției de Manager de proiect în cadrul Proiectului de Modernizare a Administrării Fiscale (TAMP)
- Managementul proiectului TAMP cap-coadă pe întreg ciclul de viață a acestuia prin coordonarea eforturilor echipei(lor) de proiect pentru atingerea obiectivelor proiectului și realizarea beneficiilor scontate pentru SFS și celelalte părți interesate. Coordonarea activităților de management al schimbării pentru a facilita buna realizare a transformărilor în cadrul SFS;
- Dezvoltarea în colaborare strânsă cu alți membri ai echipei UMP a funcției și capabilităților de management a proiectelor în cadrul SFS, inclusiv instruirea în domeniul managementului de proiecte și programe, precum și managementul schimbării pentru angajații SFS. Instituirea sistemelor eficace și eficiente de control intern (pentru bunuri, lucrări, servicii, mijloace fixe);
- Asigurarea respectării condițiilor Acordurilor de finanțare și de credit, și în caz de necesitate coordonarea activităților de modificare a acestora și perfectarea tuturor procedurilor administrative pentru intrarea în vigoare a modificărilor operate;
- Coordonarea activităților de înregistrare a proiectului TAMP pe lista proiectelor pentru care se aplică anumite scutiri de taxe și impozite, conform legislației în vigoare;
- Coordonarea, inclusiv participarea, elaborării și actualizării Manualului operațional al proiectului TAMP (MOP);
- Asigurarea alinierii obiectivelor proiectului TAMP la obiectivele strategice ale SFS.
- Asigurarea alinierii și sincronizării activităților din cadrul proiectului TAMP la alte inițiative, proiecte și alte activități în proces de implementare în cadrul SFS și, după caz, în Ministerul Finanțelor;
- Asigurarea unei comunicări eficace și legături cu Coordonatorul și Proprietarul proiectului TAMP, inclusiv cu scop de aprobare și coordonare a planurilor, deciziilor strategice și tactice pe proiect;
- Coordonarea și comunicarea eficace cu factorii interesați cheie pentru proiectul TAMP (IFPS, FiscServInform, Banca Mondială, Ministerul Finanțelor, membrii Comitetului Director și ai Consiliului Consultativ al Proiectului, e-GOV, consultanți și alți factori interesați) cu scop de a identifica cerințe, necesități și așteptări și gestionarea acestora pentru a asigura ca rezultatele proiectului să corespundă așteptărilor factorilor interesați;
- Conducerea ședințelor Comitetului Director și Consiliului Consultativ al Proiectului TAMP;
- Asigurarea unei comunicări și informări a publicului larg și contribuabililor despre activitățile realizate și cele care urmează a fi implementate în cadrul proiectului TAMP. Promovarea și marketingul proiectului TAMP în cadrul și în afara SFS;
- Asigurarea unei comunicări eficace și legăturii cu Managerul de Proiect TI, Specialiștii în Achiziții și Management Financiar pentru toate activitățile de proiect;
- Asigurarea respectării în cadrul implementării TAMP a procedurilor și liniilor directoare ale Băncii Mondiale referitor la achiziții și management financiar, a reglementărilor din MOP, procedurilor interne IFPS și a cerințelor cadrului legal din Republica Moldova;
- Gestionarea eficace și eficientă a proiectului TAMP în cadrul proceselor de inițiere, planificare, execuție, monitoring, control și încheiere, executând activități de management a proiectelor după cum ar fi:
- Monitorizarea respectării procedurilor și cerințelor stabilite de Banca Mondială, IFPS și cadrul legal local pentru activitățile de achiziții, management financiar și raportare în proiectele finanțate de IDA și IBRD;
- Elaborarea și ajustarea planului pentru proiectul TAMP, conform cerințelor stabilite de MOP, procedurile de management a proiectelor din cadrul IFPS și cele mai bune practici pentru proiecte de anvergură, conținut și complexitate similară, precum și coordonarea planului cu Coordonatorul proiectului din IFPS și Comitetul Director al Proiectului;
- Elaborarea planurilor anuale pentru proiectul TAMP și a planurilor subsidiare de proiect (pentru componentele și subcomponentele de proiect) cu un nivel suficient de detaliere care să permită o mai bună gestiune, monitorizare și control a activităților de proiect.
- Aplicarea unei judecăți independente și semnalarea cu unor potențiale probleme în atenția Coordonatorului și a membrilor echipei de proiect. Informarea continuă a altor persoane, în modul corespunzător, prin oferirea unor informații, rapoarte sau actualizări de progres;
- Asistarea și supravegherea activității Comitetului(lor) de Evaluare din cadrul IFPS în definirea necesităților de servicii și bunuri, administrarea achizițiilor, selectarea, negocierea și subcontractarea furnizorilor și consultanților conform cerințelor și necesităților proiectului, inclusiv emiterea opiniilor separate cu privire la activitățile de achiziție din cadrul proiectului TAMP la solicitare;
- Organizarea și facilitarea ședințelor săptămânale de progres pentru proiectul TAMP și prezentarea rapoartelor săptămânale de progres pe proiect principalelor părți interesate;
- Inițierea, revizuirea, coordonarea și/sau aprobarea schimbărilor la proiect;
- Executarea altor sarcini și responsabilități ce țin de proiectul TAMP conform planurilor și aranjamentelor aprobate.
- Administrare și management;
- Nivel avansat de management a proiectelor, inclusiv inter alia:
- Managementul Integrării în Proiecte
- Managementul conținutului
- Managementul programului de execuție
- Managementul costurilor
- Managementul calității
- Managementul resurselor umane
- Managementul comunicării
- Managementul riscurilor
- Managementul achizițiilor
- Managementul factorilor interesați în proiecte
- Managementul schimbării
- Managementul IT
- Analiza de business
- Administrare fiscală
- Reglementările și ghidurile Băncii Mondiale pentru proiectele finanțate de IDA și IBRD.
- Integritate – calitatea de a fi onest și etic;
- Gândire strategică, abilitate de a vedea lucrurile în plan general fără a pierde din vedere detalii;
- Stabilirea priorităților și ordonarea informațiilor;
- Capacitatea de a aplica judecata profesională și adoptare a deciziilor;
- Gândire critică, analiză sistemică și soluționarea problemelor complexe;
- Abilități de negociere
- Coordonare, capacitate de convingere și comunicare eficace
- Toleranță la stres și abilitatea de a lucra sub presiune;
- Managementul timpului;
- Abilitatea de a lucra în mod independent.
- Inteligență emoțională
- Diplomă de studii în economie, finanțe, contabilitate și/sau computere/sisteme informaționale;
- Certificări profesionale recunoscute internațional în managementul proiectelor/managementul IT, finanțe, analiza de business, proiectare și securitate informațională va constitui un avantaj;
- Cunoașterea modului de funcționare a industriei de consultanță și elaborarea soluții IT, precum și a situației pe piețele regionale ar constitui avantaj;
- Abilități de comunicare în scris și oral în limbile engleză și română, inclusiv abilitatea de a face prezentări, elabora memo-uri, mesaje, scrisori și regulamentele interne, documente și rapoarte. Fluența în limba rusă va constitui un avantaj;
- Abilități excelente de utilizare a aplicațiilor software din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Microsoft Project, Adobe Acrobat, Microsoft Outlook, Share Point și Internetului;
- Minim 5 ani de experiență în funcție de top manager din domeniul fiscal, IT sau economico-financiar;
- Experienţă în domeniul administrării fiscale și/sau a sectorului public din Republica Moldova;
- Abilități de management puternice, inclusiv capacitatea de elaborare și monitorizare a planurilor de lucru, de gestionare în mod eficient bugetului și cheltuielilor, precum și a resurselor umane în cadrul proiectului.
- Experiența în managementul proiectelor Băncii Mondiale sau a proiectelor de anvergură și complexitate similară va constitui un avantaj.
Instituții:
Serviciul Fiscal de Stat
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
2312 views
The date of publishing:
10 February /2017 11:20
Catalogul tematic
Noutăți
Tags:
serviciul fiscal de stat | concurs | manager proiect | functie vacanta | Modernizare a Administrării Fiscale | TAMP
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.