News
ODA recepționează cereri de compensare a cheltuielilor suportate de deținătorii de patentă
În perioada 1 iulie-31 august 2023, Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului va recepționa cereri pentru compensații din partea deținătorilor de patentă care trec la activitatea independentă. Solicitarea compensației de pâna la 10.000 lei per beneficiar se efectuează prin depunerea online a unei cereri tipizate de compensare, însoțită de documente confirmative privind cheltuielile suportate, prin intermediul formularului electronic care poate fi completat aici. https://compensare.oda.md/#/
Solicitantul de compensație care nu dispune de semnătură electronică calificată sau optează pentru o altă modalitate de depunere a cererii, poate solicita prestarea serviciului respectiv în cadrul centrelor unificate de prestare a serviciilor publice sau al subdiviziunilor teritoriale ale Serviciului Fiscal de Stat.
Cheltuielile eligibile pentru compensare:
1) cheltuielile privind procurarea și instalarea echipamentului de casă și control cu memorie fiscală sau soluțiile digitale aferente acestora;
2) cheltuielile privind amenajarea locului de desfășurare a activității (mobilier, suporturi de prezentare, obiecte și sisteme de iluminat, materiale de construcție, echipament de etichetare, tipărire și copiere);
3) cheltuielile aferente procurării de mijloace fixe necesare pentru îmbunătățirea condițiilor de muncă.
Compensațiile se vor acorda în termen de 30 de zile de la acceptarea cererii pentru cheltuielile suportate începând cu 1 ianuarie 2023. Decontarea cheltuielilor vor fi efectuate de către ODA prin intermediul Serviciului guvernamental de plăți electronice (MPay).
Pentru informații suplimentare, sunați la numărul de telefon +373 (22)22 57 99.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
1011 views
The date of publishing:
03 July /2023 08:02
Catalogul tematic
Noutăți
Tags:
activitate independenta
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.