
News
ODA va avea un sistem informațional integrat, ce va permite o interacțiune mai bună între părțile implicate în implementarea programelor de stat
Pentru a facilita procesul de interacțiune dintre părțile implicate în implementarea programelor de stat gestionate de Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, urmează a fi lansat u sistem informațional de management al proceselor interne ale ODA, ce va contribui la optimizarea procedurilor administrative aferente acordării suportului, dar și va permite efectuarea monitorizării, evidența, raportarea statistică și analitică cu o mai mare eficacitate.
Proiectul Conceptului Sistemului informațional integrat al Instituției Publice Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (SII ODA) a fost aprobat de cabinetul de miniștri în ședința din 26 februarie curent.
Astfel, SII ODA reprezintă o totalitate de resurse şi tehnologii informaționale interdependente, de metode și de personal, destinat optimizării proceselor operaționale, sporirii eficienței instituționale și consolidării capacității de asigurare a înregistrării, a păstrării, a prelucrării, a furnizării și a utilizării informației și formării resursei informaționale, în scopul facilitării accesului la finanțare pentru susținerea dezvoltării afacerilor, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii.
Care sunt obiectivele sistemului?
În primul rând, crearea resursei va permite un schimb de date în limitele sarcinilor ODA, va eficientiza procesul solicitării resurselor și a informațiilor de către solicitanții și beneficiarii asistenței IP ODA, inclusiv referitor la etapele de examinare a acestora, dar, totodată va facilita controlul informației primare introduse de către solicitanți.
Registratorii datelor în SII ODA sunt IP ODA, solicitantul, beneficiarul, reprezentantul legal sau entitatea financiară parteneră, care în conformitate cu prevederile legislației, inclusiv ale prezentului Regulament, înregistrează, completează sau modifică datele privind obiectele informaționale ale SII ODA, în funcție și în limitele rolurilor și drepturilor de acces cu care sunt învestiți.
După cum se menționează în nota proiectului, pe parcursul anului 2023, ODA a gestionat 8 programe de suport în afaceri și a Program de subvenționare, majoritatea dintre ele oferind în mod integrat instruire și finanțare în scopul susținerii dezvoltării antreprenoriatului în Republica Moldova, de la inițierea unei afaceri, până la internaționalizarea acesteia.
Instituții:
Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA) | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
E-mail *
289 views
The date of publishing:
27 February /2025 08:00
Catalogul tematic
Servicii electronice | Noutăți
Tags:
antreprenoriat | sistem de comunicare
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.