Questions and answers

icon Reflectarea cheltuielilor suportate pentru reparaţia spaţiului arendat

Efectuăm reparaţie în oficiul care îl deţinem în arendă. Cheltuielile de reparație vor fi decontate cu compania - proprietar al spaţiului din costul arendei pentru 2 luni. Ambele companii sunt platitoare de TVA. Cum vom reflecta operaţiunea în contabilitate, având în vedere că materiale pentru reparație au fost procurate atât cu TVA cât și fără TVA? Dat fiind faptul că potrivit prevederilor contractuale, cheltuielile suportate de către locatar (persoana juridică care a luat în locațiune oficiul) ce țin de reparație se decontează cu suma datoriei aferent locaț...

author icon

Galina Șpac

author icon

Andrei Nevreanschi

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon This article is intended only for subscribed users. For subscribe you need to select the subscription

I am subscriber
image

Premium Subscription

2 499 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

1 599 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

799 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

159 MDL

Order now

3533 views

The date of publishing:

06 June /2018 10:06

Catalogul tematic

T.V.A. | Administrare fiscală | Noutăți

Tags:

venituri | cheltuieli | TVA | reparație | arenda | oficiu

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon