News
Semnătura electronică poate fi solicitată de către cetățeni în toate centrele multifuncționale ale ASP
Agenția Servicii Publice anunță că, începând cu data de 16 septembrie curent, semnăturile electronice calificate se eliberează în cadrul tuturor centrelor multifuncționale ale ASP.
Serviciul este prestat doar persoanelor fizice. Având o semnătură electronică calificată, cetățenii pot semna documente electronice, care au aceeași valoare juridică cu semnătură olografă. Totodată, semnătura electronică calificată oferă posibilitatea de a accesa la distanță informații utile din Cabinetul personal al cetățeanului (mcabinet.gov.md) și obține diverse servicii digitale din Portalul serviciilor publice (servicii.gov.md), precum:
- Servicii de stare civilă (certificate de naștere, căsătorie, etc.), link aici;
- Extras din Registrul de stat al populației (privind adresa de domiciliu, eliberarea sau lipsa actelor de identitate, cetățenie, etc.), link aici;
- Extras din Registrul de stat al conducătorilor de vehicule (privind deținerea dreptului de a conduce un vehicul, categoriile și permisul de conducere valabil, etc.), link aici;
- Extras din Registrul de stat al vehiculelor (privind înmatricularea vehiculului și dreptul de proprietate asupra vehiculului), link aici;
- Extras din Registrul de stat al uniților de drept, link aici.
Cum puteți obține semnătura electronică calificată la centrele multifuncționale?
Pentru a ridica semnătură electronică pe USB-token în cadrul centrelor multifuncționale ASP, cetățenii trebuie să urmeze următorii pași:
- Să acceseze portalul STISC: www.semnatura.md;
- Să completeze online formularul electronic;
- Să achite serviciul prin MPay;
- Să se prezinte la oricare Centru multifuncțional cu buletinul de identitate, cererea de certificare a cheii publice imprimată și semnată olograf și confirmarea plății.
Cât costă serviciul?
- Dispozitiv criptografic ePass 2003 – 135 MDL.
- Serviciul de certificare a cheilor publice pentru semnătura electronică calificata cu termen de valabilitate 1 an - 200 MDL.
- Servicii de certificare a cheilor publice pentru semnătura electronica calificata cu termen de valabilitate 2 ani - 350 MDL.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
971 views
The date of publishing:
18 September /2024 09:32
Catalogul tematic
Noutăți
Tags:
servicii electronice | persoana fizică | Semnătura electronică
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.