Questions and answers

icon Vânzarea activului câștigat în cadrul campaniei promoționale. Consecințe fiscale

În conformitate cu art. 5 pct. 38) din Codul fiscal (CF), campanie promoţională  reprezintă modalitate de promovare a vânzărilor prin organizarea de concursuri, jocuri, loterii anunţate public şi desfăşurate pe o perioadă de timp limitată, cu acordarea de cadouri, premii, câştiguri, precum şi organizarea de către autorităţi şi instituţii publice a acestor activităţi în alt scop decât cel de promovare a vânzărilor.     Potrivit art. 12 pct. 14) din CF, noţiunea de câştig...

author icon

Jana Griciuc

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Serviciul Fiscal de Stat

icon This article is intended only for subscribed users. For subscribe you need to select the subscription

I am subscriber
image

Premium Subscription

2 499 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

1 599 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

799 MDL

Order now

508 views

The date of publishing:

21 September /2022 16:50

Domeniu:

Impozitul pe venit

Tags:

impozit pe venit | campanie promoțională

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon