BGPF
33.1.23 Care este procedura de expediere și înmînare a actelor Serviciului Fiscal de Stat?
Nr. Crt |
Categoria contribuabilului |
Modalitatea de comunicare |
Data la care actul se consideră comunicat |
1 |
- persoanele juridice sau persoanele fizice care desfășoară activitate de întreprinzător sau profesională, indiferent de numărul de salariați
|
expedierea actului la cutia poştală din cabinetul electronic personal al contribuabilului de pe portalul Serviciului Fiscal de Stat |
momentul intrării în cutia poştală (momentul expedierii actului cu succes)
|
înmânarea actului personal destinatarului contra semnătură |
data înmânării |
||
comunicarea prin publicitate, în cazul imposibilității înmânării actului prin modalitățile specificate supra Comunicarea prin publicitate se efectuează prin afişarea concomitentă, pe panoul informativ de la sediul subdiviziunii SFS la care se deserveşte contribuabilul (DDF), la sediul SFS din mun. Chişinău (str.Constantin Tănase nr.9, et. 2), precum şi pe pagina web a SFS, a anunţului în care se menţionează că a fost emis actul Serviciului Fiscal de Stat pe numele destinatarului. |
la expirarea termenului de 15 zile de la data afișării anunțului |
||
2 |
persoanele fizice care nu desfășoară activitate de întreprinzător sau profesională
|
expedierea actului prin poştă, după caz, cu scrisoare recomandată şi cu aviz de primire la adresa de domiciliu/reședință a persoanei fizice. În cazul absenţei destinatarului persoană fizică, actele Serviciului Fiscal de Stat se înmânează unui membru adult al familiei lui, rudelor, afinilor acestuia sau unei persoane care locuieşte cu destinatarul, unei persoane cu funcţie de răspundere din primărie sau preşedintelui asociaţiei locatarilor de la domiciliul destinatarului, pentru a fi transmise acestuia. Persoana care a primit documentele este responsabilă de transmiterea sau de comunicarea lor neîntârziată destinatarului şi răspunde pentru prejudiciile cauzate prin necomunicarea sau prin comunicarea tardivă a actelor. Destinatarul şi persoana care a primit documentele pentru a le transmite semnează şi restituie avizul de primire. Refuzul de a primi actele Serviciului Fiscal de Stat nu împiedică efectuarea de către Serviciul Fiscal de Stat a acțiunilor ulterioare ce se impun conform cadrului legal. |
data indicată în avizul de primire
|
înmânarea actului personal destinatarului contra semnătură |
data înmânării
|
||
comunicarea prin publicitate, în cazul imposibilității înmânării actului prin modalitățile specificate supra. Comunicarea prin publicitate se efectuează prin afişarea concomitentă, pe panoul informativ de la sediul subdiviziunii SFS la care se deserveşte contribuabilul (DDF), la sediul SFS din mun. Chişinău (str.Constantin Tănase nr.9, et. 2), precum şi pe pagina web a SFS, a anunţului în care se menţionează că a fost emis actul Serviciului Fiscal de Stat pe numele destinatarului. |
la expirarea termenului de 15 zile de la data afișării anunțului |
- 33 Executarea silită a obligaţiei fiscale
- 33.1 Dispoziţii generale
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
Data publicării:
23 Aprilie /2024 11:03