Diverse
Actele necesare firmei pentru a nu fi sancționată de către Inspecția Muncii
- Organigrama;
- Ordin cu privire la aprobarea Statelor de personal; înregistrarea la Inspectoratul Teritorial al Muncii;
- Ordin cu privire la crearea/rezervarea 5% din locurile de muncă destinate persoanelor cu dizabilități; informarea AOFM despre locurile create/rezervate pentru angajarea persoanelor cu dizabilități;
- Contract colectiv de muncă (opțional);
- Evaluarea riscurilor la locurile de muncă;
- Regulament intern;
- Alte acte normative recomandate pentru unitate:
- Regulament de premiere și salarizare;
- Regulament de evaluare a performanțelor salariaților;
- Regulament privind modul de utilizare a transportului auto de serviciu;
- Regulament privind măsurile de protecție contra intrărilor neautorizate a persoanelor pe teritoriul sau in sediul intreprinderii;
- Regulament privind accesarea unor anumite servicii la unitate (telefonie mobilă, sunete internaționale, Internet etc.);
- Politica internă privind securitatea și sănătatea în muncă (SSM);
- Politica internă privind protecția mediului;
- Regulament cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (dcp) ale salariaților (RU, la general) (obligatoriu);
- Regulament cu privire la prelucrarea dcp în sistemul de evidență contabilă;
- Regulament cu privire la prelucrarea dcp în sistemul de supraveghere video;
- Regulament cu privire la prelucrarea dcp în sistemul de pontare electronică;
- Regulament cu privire la prelucrarea dcp în sistemul foto/video în cadrul evenimentelor organizate de unitate;
- Politica internă privind securitatea datelor personale.
- Oferta de angajare (opțional);
- Cerere de angajare (opțional);
- Acte ce confirmă calificările speciale (diplome, certificate de atestare, permis de conducere anumite categorii etc. conform art. 57 al CM al RM );
- Control medical la angajare (obligatoriu pentru anumite funcții);
- Contract individual de muncă (CIM);
- Contract de răspundere materială deplină (pentru categoriile de salariati prevăzuți în Hotărârea Guvernului nr.449 din 2004);
- Fișa postului;
- Contract de confidențialitate (opțional);
- Declarații de consimțământ privind utilizarea și prelucrarea dcp:
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp (RU, general);
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp în sistemul de evidență contabilă;
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp în sistemul de supraveghere video;
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp în sistemul de pontare electronică;
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp în sistemul foto/video în cadrul evenimentelor organizate de unitate;
- Fișa personală (MR -2);
- Permis nominal de acces la locul de muncă;
- Contrasemnarea în Registrul de evidență a eliberării permiselor nominale de acces la locul de muncă;
- Proces-verbal privind predarea-primirea cardului personal de acces la întreprindere și aducere la cunoștință a regulilor de utilizare a acestuia (opțional);
- Cerere privind transferul salariului la cont bancar;
- Proces-verbal privind predarea-primirea bunuri (notebook, telefon mobil etc.);
- Manualul salariatului (opțional);
- Ordin de angajare ;
- Carnet de muncă.
- Certificat de instruire SSM (nivelul I);
- Certificat de instruire SSM (nivelul II);
- Fișa personală de instruire în domeniul SSM;
- Instrucţiunea SSM instructaj introductiv general;
- Instruirea SSM la locul de muncă;
- Instrucțiunea privind obligațiile funcţionale în domeniul securității şi sănătății în muncă pentru funcții concrete (în dependență de funcția în care se angajează);
- Instrucţiunea privind acordarea primului ajutor medical accidentatului;
- Instrucțiunea pentru conferirea I grupe calificative de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
- Instrucțiunea SSM privind asigurarea securității antiincendiare;
- Instrucțiunile de securitate și sănătate în muncă pentru instrumentele, utilajul, obiectele, etc. folosite de angajați;
- Procesul – verbal privind verificarea cunoştinţelor în domeniul securității și sănătății în muncă;
- Contrasemnare în Registrul de evidență a eliberării echipamentului individual de protecție;
- Instruirea SSM periodică.
- Acorduri de modificare CIM, vizând:
- durata contractului;
- specificul muncii;
- cuantumul retribuirii muncii;
- regimul de muncă şi de odihnă;
- specialitatea, profesia, calificarea, funcţia;
- caracterul înlesnirilor şi modul lor de acordare
- Acorduri de suspendare CIM;
- Acord rechemare din concediul de odihnă anual;
- Contract de ucenicie;
- Contract de formare profesională continue;
- Contract de formare tehnică;
- Control medical periodic (obligatoriu pentru anumite funcții);
- Control medical periodic (obligatoriu pentru salariații care au prestat cel puţin 120 de ore de muncă de noapte).
- Evidență a contractelor individuale de muncă;
- Evidenţă a cererilor și a documentelor anexate la acestea ale persoanelor cu dizabilităţi care s-au adresat pentru a fi angajate în muncă la unitate;
- Evidență a ordinelor;
- Evidență a documentației de intrare;
- Evidență a documentației de ieșire;
- Evidență a instruirilor cu privire la responsabilităţile şi obligaţiile în cazul executării acţiunilor de gestionare şi reacţionare la incidentele de securitate dcp;
- Evidență a scoaterii şi introducerii mijloacelor de prelucrare a datelor cu caracter personal din/în perimetrul de securitate;
- Evidență a circulației carnetelor de muncă;
- Evidență a circulației formularelor de carnete de muncă.
via | www.bizlaw.md
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
33596 vizualizări
Data publicării:
21 Mai /2016 10:17
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
acte | firma | Sancţiuni | Inspectia muncii | Moldova | documente
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.