Diverse

Ai impresia ca nu mai esti la fel de productiv in ceea ce faci?

Treci prin acea perioada a vietii tale in care simti ca nu mai esti productiv? Ai impresia ca bati pasul pe loc, desi ai un milion de lucrari de facut? Gandeste-te la ceea ce te tine pe loc! Cu totii trecem la un moment dat prin situatii mai dificile, care parca nu ne mai lasa sa ne concentram la lucrurile cu adevarat importante, pe plan profesional. Poate ca este vorba despre o problema de familie care te apasa, sau despre niste planuri de viitor care nu iti mai dau pace pana nu le vezi realizate. Sau poate esti deprimat pentru ca stii ca poti sa faci mai mult, dar ai ramas blocat la un anumit nivel. Sau poate ca in viata ta a aparut o persoana, de la care pur si simplu nu iti poti lua gandul. Fiecare dintre aceste exemple reprezinta bariere care stau in calea productivitatii si a succesului tau profesional! Opreste-te pentru cateva clipe din tot ceea ce faci, depisteaza care este obstacolul tau personal si pune la cale un plan de actiune pentru a-l inlatura, sau macar diminua. Nu te poti lupta cu el la nesfarsit, mai ales ca la mijloc sta chiar cariera ta. Daca motivul tau consta in probleme familiale, incearca sa le rezolvi pana nu te doboara! Daca iti doresti mai mult decat ceea ce faci, discuta cu superiorii, prezinta-le portofoliul tau, pune pe masa toate lucrurile bune pe care le-ai facut si demonstreaza ca esti un angajat valoros, care poate aduce mai mult succes companiei. In cazul in care este vorba despre cunoasterea unei persoane speciale, care te distrage de la sarcinile zilnice, este cazul sa pornesti o discutie si sa stabiliti impreuna ce aveti de facut pe mai departe! Daca nu te regasesti in situatiile de mai sus, dar totusi productivitatea ta este in scadere, ia in considerare urmatoarele sfaturi: Renunta la lucrurile marunte. Iti consuma energie, timp si bani. Elibereaza-ti programul daca este supraincarcat. A fi ocupat nu e obligatoriu sinonim cu a fi productiv. Daca programul nostru nu e organizat cum trebuie, daca nu avem suficiente pauze, daca nu ne odihnim si ingrijim corespunzator, putem trai cu impresia ca suntem vesnic ocupati, iar rezultatele noastre vor fi pe masura: randament scazut si prea putine realizari de care sa fim mandri. Renunta la atitudinea negativa. Atunci cand privesti lucrurile cu optimism, obtii cele mai bune rezultate. Invata sa ai incredere in tine si sa nu te lasi afectat de perioadele dificile. Nu te transforma intr-un "drama manager". Ai grija sa nu exagerezi fiecare greseala pe care o faci tu sau cei din jur. De asemenea, este important sa stii sa ii alegi pe cei care iti sunt alaturi, deoarece "persoanele toxice" te pot trage in jos. Inconjoara-te de oameni care gandesc pozitiv si ramai cu zambetul pe buze! Doreste-ti mai mult! Nu te limita la ceea ce faci, pentru ca va veni un moment in care vei simti ca te plafonezi. Invata zilnic un lucru nou si nu ramane blocat in acelasi sistem o perioada mai lunga de 5 ani!

via | www.manager.ro

1584 vizualizări

Data publicării:

06 Februarie /2015 18:00

Domeniu:

Noutăți

Etichete:

management | management resurse umane | manager | criza personala

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon