Diverse
Strategia de promovare a unei afaceri în franciză
- În ultimii ani, este evidentă folosirea pe scară largă a Internetului ca formă de promovare. Foarte multe firme, din toate domeniile de activitate, sunt prezente pe World Wide Web cu propriul site. Un studiu realizat asupra unui eşantion de 200 de companii româneşti a relevat aspecte importante privind adoptarea Internetului ca modalitate de promovare. Din răspunsurile participanţilor a rezultat că peste 60% din firmele româneşti folosesc des şi foarte des Internetul în scopuri comerciale. Marea majoritate a companiilor (64%) trimit e-mail-uri în scop comercial; 48% propun oportunităţi de afaceri, 49% au site-uri de anunţuri, 39% practica vânzarea/cumpărarea de produse online, iar 15% organizează licitaţii online. Un procent de 66% din companii au un website propriu; 31% sunt reprezentate în portaluri de afaceri; 17% sunt active în grupuri de discuţii şi forumuri, iar 9% deţin un magazin online propriu. Chiar dacă acest studiu nu prezintă un grad de reprezentativitate foarte mare, el evidenţiază faptul că Internetul a devenit şi în România un instrument comercial, o modalitate directă de promovare, ca formă de manifestare a noii economii.
- Promovarea prin alte instrumente
- reclamele în cadrul publicaţiilor care se adresează oamenilor de afaceri, mai ales în cele dedicate francizei sau dezvoltării afacerilor, în general;
- comunicarea prin presa locală, în funcţie de spaţiul geografic vizat, pentru extinderea reţelei;
- participarea la seminarele ce au ca temă franciza;
- utilizarea relaţiilor publice ale firmei şi a altor mijloace de informare în masă;
- participarea la diferite evenimente de afaceri, în special expoziţii şi târguri naţionale şi internaţionale.
via eco.md
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
2285 vizualizări
Data publicării:
03 Noiembrie /2014 10:18
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
Afacere | franciza | piata | produse | economie
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.