Электронные услуги

"1C: Întreprindere". Lecția nr. 10 Rapoarte în sistemul «8.Х»

Aspectul teoretic al rapoartelor este descris în lecția nr. 4 în contextul 1C, versiunea 7.7. Pentru a înțelege mai bine sistemul de raportare în versiunea 8, o să ne reamintim de unele aspecte de bază. Orice raport în "1C" are o formă de vizualizare. De asemenea, puteți întâlni unele surse care clasifică acest termen ca ”fereastra de dialog”, aceasta este aceeași formă de vizualizare. Forma de vizualizare - este un instrument pentru înscrierea parametrilor definiţi de utilizator, pentru a genera un raport sau a unui tabel formular (pentru tipar). Forma de tabel - este o variantă de furnizarea a informații pentru utilizator. Unul și același raport poate avea mai multe forme de tabel. În termeni simpli, formă de tabel este o proiecție a rapoartelor de hîrtie pe ecranul utilizatorului. Procesul de lucru cu rapoarte este foarte simplu. Completați detaliile în formular. Faceți un click pe buton pentru a genera și a obține raportul. Trebuie remarcat faptul că, în versiunea 8.1 chemarea formei de dialog pentru înscrierea atributelor are loc prin tastarea butonului "Setări". Pentru versiunea 8.2 este caracteristic butonul ”Vizualizarea Setărilor” - (Показать/скрыть настройки) De asemenea, s-a schimbat metoda de selecție. - Precizează metoda de comparație dacă elemental este egal cu criteriu de selectare sau nu, ori este mai mare sau mai mic ca el. - Precizează criteriul de comparație Activarea / Dezactivarea regimului de editare a formei de tabel pentru sistemul 8.1 este accesat din meniul ”Tabel” Accesul la această funcție în sistemul v8.2 se realizează prin selectarea punctului necesar din listă a meniului principal Cu excepția celor spuse de mai sus modalitatea de lucru cu rapoarte este identică cu versiunea 7.7. La sfîrșitul acestui articol, trebuie de menţionat imortanța SCDR. Aceasta este o secțiune întreagă în sistemul 1C 8.x căruia vom dedica o lecție aparte "Sistemul de Compoziție a Datelor și Rapoartelor". Atunci cînd calculatoarele erau mari , iar memoria lor era mica și insuficientă pentru calcule dificile , compacia 1C a elaborat un program de 1C Enterprise 7.7 . În acest program , ca și în multe altele , apărea necesetatea de a afișa informația în diverse forme de imprimare . Conceptul de rezolvare a acestei probleme a fost bazat pe formele de tabel, din care programatorul încerca să facă așa-numitul șablon , și prin codarea ( uneori numărul de litere din cod ar putea concura cu o teză de doctor ) adaugă datele necesare și, după prelucrearea lor de către program, le afișa pe ecran. Sistemul de Compoziție a Datelor ( SCD ) – reprezintă o revoluție în modul de construcție a rapoartelor. Cel mai fenomenal lucru – este că puteți crea rapoarte pe principiul - "Programarea mouse-ul." Desigur, funcția de creator este efectuată de către programator . Dar SCD permite utilizatorului simplu de a construi rapoartele după specificul său.
author icon

Захарь Паскалов

Учреждения:

Периодическое издание "Monitorul Fiscal FISC.md"

7428 просмотры

Дата публикации:

16 Апрель /2014 14:06

Catalogul tematic

Бухгалтерский учет

Ключевые слова

Contabilitate |

0 комментарии

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon