Разное
Actele necesare firmei pentru a nu fi sancționată de către Inspecția Muncii
- Organigrama;
- Ordin cu privire la aprobarea Statelor de personal; înregistrarea la Inspectoratul Teritorial al Muncii;
- Ordin cu privire la crearea/rezervarea 5% din locurile de muncă destinate persoanelor cu dizabilități; informarea AOFM despre locurile create/rezervate pentru angajarea persoanelor cu dizabilități;
- Contract colectiv de muncă (opțional);
- Evaluarea riscurilor la locurile de muncă;
- Regulament intern;
- Alte acte normative recomandate pentru unitate:
- Regulament de premiere și salarizare;
- Regulament de evaluare a performanțelor salariaților;
- Regulament privind modul de utilizare a transportului auto de serviciu;
- Regulament privind măsurile de protecție contra intrărilor neautorizate a persoanelor pe teritoriul sau in sediul intreprinderii;
- Regulament privind accesarea unor anumite servicii la unitate (telefonie mobilă, sunete internaționale, Internet etc.);
- Politica internă privind securitatea și sănătatea în muncă (SSM);
- Politica internă privind protecția mediului;
- Regulament cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (dcp) ale salariaților (RU, la general) (obligatoriu);
- Regulament cu privire la prelucrarea dcp în sistemul de evidență contabilă;
- Regulament cu privire la prelucrarea dcp în sistemul de supraveghere video;
- Regulament cu privire la prelucrarea dcp în sistemul de pontare electronică;
- Regulament cu privire la prelucrarea dcp în sistemul foto/video în cadrul evenimentelor organizate de unitate;
- Politica internă privind securitatea datelor personale.
- Oferta de angajare (opțional);
- Cerere de angajare (opțional);
- Acte ce confirmă calificările speciale (diplome, certificate de atestare, permis de conducere anumite categorii etc. conform art. 57 al CM al RM );
- Control medical la angajare (obligatoriu pentru anumite funcții);
- Contract individual de muncă (CIM);
- Contract de răspundere materială deplină (pentru categoriile de salariati prevăzuți în Hotărârea Guvernului nr.449 din 2004);
- Fișa postului;
- Contract de confidențialitate (opțional);
- Declarații de consimțământ privind utilizarea și prelucrarea dcp:
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp (RU, general);
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp în sistemul de evidență contabilă;
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp în sistemul de supraveghere video;
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp în sistemul de pontare electronică;
- Declarație de consimtământ privind utilizarea și prelucrarea dcp în sistemul foto/video în cadrul evenimentelor organizate de unitate;
- Fișa personală (MR -2);
- Permis nominal de acces la locul de muncă;
- Contrasemnarea în Registrul de evidență a eliberării permiselor nominale de acces la locul de muncă;
- Proces-verbal privind predarea-primirea cardului personal de acces la întreprindere și aducere la cunoștință a regulilor de utilizare a acestuia (opțional);
- Cerere privind transferul salariului la cont bancar;
- Proces-verbal privind predarea-primirea bunuri (notebook, telefon mobil etc.);
- Manualul salariatului (opțional);
- Ordin de angajare ;
- Carnet de muncă.
- Certificat de instruire SSM (nivelul I);
- Certificat de instruire SSM (nivelul II);
- Fișa personală de instruire în domeniul SSM;
- Instrucţiunea SSM instructaj introductiv general;
- Instruirea SSM la locul de muncă;
- Instrucțiunea privind obligațiile funcţionale în domeniul securității şi sănătății în muncă pentru funcții concrete (în dependență de funcția în care se angajează);
- Instrucţiunea privind acordarea primului ajutor medical accidentatului;
- Instrucțiunea pentru conferirea I grupe calificative de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
- Instrucțiunea SSM privind asigurarea securității antiincendiare;
- Instrucțiunile de securitate și sănătate în muncă pentru instrumentele, utilajul, obiectele, etc. folosite de angajați;
- Procesul – verbal privind verificarea cunoştinţelor în domeniul securității și sănătății în muncă;
- Contrasemnare în Registrul de evidență a eliberării echipamentului individual de protecție;
- Instruirea SSM periodică.
- Acorduri de modificare CIM, vizând:
- durata contractului;
- specificul muncii;
- cuantumul retribuirii muncii;
- regimul de muncă şi de odihnă;
- specialitatea, profesia, calificarea, funcţia;
- caracterul înlesnirilor şi modul lor de acordare
- Acorduri de suspendare CIM;
- Acord rechemare din concediul de odihnă anual;
- Contract de ucenicie;
- Contract de formare profesională continue;
- Contract de formare tehnică;
- Control medical periodic (obligatoriu pentru anumite funcții);
- Control medical periodic (obligatoriu pentru salariații care au prestat cel puţin 120 de ore de muncă de noapte).
- Evidență a contractelor individuale de muncă;
- Evidenţă a cererilor și a documentelor anexate la acestea ale persoanelor cu dizabilităţi care s-au adresat pentru a fi angajate în muncă la unitate;
- Evidență a ordinelor;
- Evidență a documentației de intrare;
- Evidență a documentației de ieșire;
- Evidență a instruirilor cu privire la responsabilităţile şi obligaţiile în cazul executării acţiunilor de gestionare şi reacţionare la incidentele de securitate dcp;
- Evidență a scoaterii şi introducerii mijloacelor de prelucrare a datelor cu caracter personal din/în perimetrul de securitate;
- Evidență a circulației carnetelor de muncă;
- Evidență a circulației formularelor de carnete de muncă.
via | www.bizlaw.md
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Счет пользователя создан успешно. Для подтверждения регистрации пройдите по подтверждающей ссылке, действительной в течение 30 календарных дней, отправленной на указанный в формуляре регистрации е-майл.
Задайте нам вопрос
Есть необходимость получить ответ на вопрос, или хочешь предложить тему для статьи, поясняющей практические аспекты деятельности? Зарегистрируйся, отправь вопрос или тему для статьи и в кратчайшие сроки получишь ответ эксперта на электронный адрес или в профиле на странице.
Е-майл *
Заказать услугу по телефону
Введите правильные данные и вскоре с вами свяжется оператор
Имя *
Фамилия *
Е-майл *
Телефон *
Отзыв
Для отслеживания статуса обработки отправленного отзыва, рекомендуем зарегистрироваться на странице. Таким образом ответ, отправленный Вам периодическим изданием «Monitorul Fiscal FISC.md» сохранится и отразится в Вашем профиле. В случае отправки отзыва без регистрации, ответ будет отправлен на ваш е-майл.
Е-майл *
Уважаемый пользователь
Для дальнейшего улучшения качества и доступности поставленных посредством сайта услуг, просим оставить отзыв.
33595 просмотры
Дата публикации:
21 Май /2016 10:17
Catalogul tematic
Новости
Ключевые слова
acte | firma | Sancţiuni | Inspectia muncii | Moldova | documente
0 комментарии
Только для пользователей зарегистрированные и авторизованные обладают право публиковать комментарии