avatar

Management

Termenul Management a fost definit de catre Mary Follet prin expresia "arta de a infaptui ceva impreuna cu alti oameni".
În acest compartiment găsiți articole care vă vor ajuta să luați decizii corecte pentru businessul dumneavoastră

29
11 2019
127

Puterea corupe, puterea distruge etica și responsabilitatea într-o organizație

Tema puterii e o temă prea puțin dezbătută cu adevărat, o temă care lipsește din educația noastră, într-un context în care cultura națională are în sângele ei, în ADN-ul ei, abuzurile și excesele de putere. Consumatorii abuzează de putere atunci când au pretenții exagerate de la producători și comercianții de bunuri și servicii, copiii abuzează de putere în față părinților, când au pretenții exagerate, părinții fac abuz pe putere când au pretenții exagerate de la directorii de școli, în organizațiile private și publice se fac abuzuri de puterea dată de funcții, oamenii de stat abuzează de putere, și așa mai departe. Convingerile pline de vanitate de tipul “eu sunt îndreptățit”, “eu îți sunt superior”, “eu te controlez pe tine”, “mi se cuvine”, “tu trebuie să asculți de mine și să te supui voinței mele”, “eu sunt stăpânul aici”, “ești/voi face cumva să ajungi la mâna mea” etc.
Detalii
28
09 2019
181

Managerul nesuferit: 34 tipologii descrise de angajați (continuare)

Continuăm publicarea celor 34 de tipologii ale managerului nesuferit, descrise de angajați. Acestea au fost propuse de vizitatorii siteului www.traininguri.ro, unde a fost lansat un concurs în acest sens.

11. Managerul obsedat de monitorizare
Managerul nesuferit este managerul care le știe pe toate și vrea să știe tot ce se întâmplă în mintea și în calculatorul tău, cel care te pune să îți cronometrezi activitățile – fiecare 2 minute pe care le-ai petrecut cautând un folder, cele 30 de secunde în care ai vorbit cu cine știe ce client la telefon.
Detalii
27
09 2019
233

Managerul nesuferit: 34 tipologii descrise de angajați

Sunt metode testate, în sensul că sunt propuse chiar de angajați. Managerul nesuferit este destul de întâlnit. Acum ceva timp am lansat un concurs pe www.traininguri.ro, iar vizitatorii siteului au propus și au votat propuneri de manageri nesuferiți. Este evident că am avut de-a face cu o abordare unilaterală a problemei, doar dinspre angajați. Cu toate acestea, nu putem să negăm experiențele oamenilor care au avut de-a face cu manageri nesuferiți. Citirea celor 34 de profiluri de mai jos poate fi foarte folositoare persoanelor aflate într-una sau mai multe dintre cele patru situații:
Detalii
17
07 2019
550

Ce-l face ineficient pe managerul obsedat de control

La cererea cititorilor – stie ea cine este – abordez si aceasta tema, a managerilor obsedati de control. Si Doamne, nu sunt putini deloc! Acuma as face o distinctie intre managerii obsedati de control si antreprenori sau patroni obsedati de control. Astia din urma sunt mai multi si mai dificili. Este normal, pentru ca este mult mai speriat despre ce se intampla cu banii LUI. Ce-i face sa fie obsedati de control?

— Nestiinta sau incompetenta
— Obsesia ca vor fi furati
— Lipsa de incredere
— Pasiunea pentru micro-management
— Frica care genereaza tendinta de a fi mereu in control in orice imprejurare a vietii.

Le vom lua pe rand, desi cam toate au legatura unele cu altele. O sa va si explic cum.
Detalii
22
06 2019
439

Эффективный сотрудник — никакой не винтик

Для того, чтобы эффективно работать, человек должен четко знать, что он – большой молодец, что его решения важны для компании и правильны. Большинство же людей работают «под начальством», т.е. с одной стороны – все время исполняют команды, а с другой – все время вынуждены согласовывать каждый свой шаг.

Как можно осознать собственную значимость, если ты – робот, если тебе не доверяют? Да, золотым правилом хорошего начальника должно быть «Доверяй, но проверяй». Они же просто не доверяют. Так легче. Каждый из руководителей уверен, что именно он знает, как лучше, а люди, которые на него работают – управляемый им механизм. С другой стороны, и он сам – винтик в более сложном автомате, сам согласовывает свои шаги и отчитывается о проделанном, готовясь занять следующую позицию и получить нового патрона и новых винтиков.
Detalii
12
06 2019
218

Satisfacția angajaților: importanța ei și sfaturi practice pentru angajator

Dincolo de poziționarea pe piață și de produsele sau serviciile oferite, o companie nu poate supraviețui fără coloana ei vertebrală: angajații. În lipsa motivației care să îi împingă spre succes, ei își pot pierde interesul și sentimentul de apartenență, cu o serie de consecințe foarte grave pentru organizație. Dacă ești un manager abil, vei sta mereu cu ochii pe rezultate, dar îți vei pune la contribuție viziunea pentru viitor, prin câteva metode eficace.

Stimulează echilibrul viață personală – job

În ultimii ani, angajatorii devin din ce în ce mai conștienți cu privire la așteptările pe care le au angajații de la job, dincolo de salariu. O mare parte din cei care activează în companii vor să își mențină productivitatea, dar resimt tot mai mult presiunea unui ritm alert de zi cu zi.
Detalii