Monitorul SFS

Gradul de satisfacție privind serviciile prestate de Linia unică de apel a Serviciului Fiscal de Stat

Întru optimizarea acțiunilor de promovare continuă a conformării fiscale benevole, facilitării accesului contribuabililor la informațiile ce țin de aplicarea legislației fiscale, Serviciul Fiscal de Stat a elaborat un chestionar pentru contribuabilii-utilizatori ai serviciilor Liniei unice Centrul de Apel al Serviciului Fiscal de Stat 0 800 1525, pe domeniul aferent aplicării legislației fiscale (impozitul pe venit; taxa pe valoarea adăugată; impozite și taxe locale etc.). Serviciul Fiscal de Stat ar aprecia înalt gestul Dvs. dacă veți răspunde îndemnului de a participa la sondajul inițiat, fapt ce ar permite evaluarea calității serviciilor prestate și îmbunătățirea acestora. Chestionarul de satisfacție privind serviciile prestate de Linia unică de apel a Serviciului Fiscal de Stat poate fi completat accesând link-ul docs.google.com Totodată, vă reamintim despre lansarea anterioară a Sondajului privind evaluarea gradului de satisfacție a contribuabilului în raport cu serviciile prestate de SFS, care poate fi accesat la următorul link: www.fisc.md


via | www.fisc.md

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat

1551 vizualizări

Data publicării:

24 August /2015 16:00

Domeniu:

Noutăți fiscale

Etichete:

promovare | contribuabili | SFS | centrul de apel

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon