Monitorul SFS

Semnătura electronică explicată contribuabililor

Inspectoratul Fiscal Anenii Noi continuă campania de informare a contribuabililor privind procedura de perfectare a semnăturii electronice fiscale şi racordării la serviciile fiscale electronice. Astfel, reprezentanţi ai cca. 30 de întreprinderi din raion au participat la un seminar de instruire la subiectele:
  1. Cu privire la semnătura electronică eliberată contribuabililor;
  2. Responsabilitatea în cazul neonorării obligaţiilor stabilite în legătură cu defecţiunile tehnice sau de altă natură ce afectează funcţionalitatea serviciilor fiscale.
Inspectorii Secţiei Administrarea Contribuabililor au explicat conducătorilor şi contabililor-şefi prezenţi care este procedura de prelungire şi reîncheiere a contractelor de prestare a serviciilor fiscale electronice cu ÎS „Fiscservinform”. De asemenea, au fost anunţaţi operatorii autorizaţi în domeniul emiterii semnăturilor electronice. Agenţii economici prezenţi şi-au exprimat nedumerirea privind complicarea procedurii de obţinere a semnăturilor electronice, iar plătitorii de TVA - nemulţumirea privind nefuncţionarea, timp de câteva săptămâni, a semnăturilor electronice mobile la compartimentele formarea de comenzi de formulare tipizate şi introducerea facturilor în registrul facturilor fiscale.

via | www.fisc.md

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat

1600 vizualizări

Data publicării:

15 Octombrie /2015 10:02

Domeniu:

Noutăți fiscale

Etichete:

Semnătura electronică | contribuabili | seminare

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon