image

webinar: „Inventarierea ca etapa ciclului contabil al întreprinderii: aspecte juridice, contabile, fiscale”

  • Locația: Platforma ZOOM

  • Ora/ durata: 18 Decembrie 2025, ora 09:30 | Durata: 6 ore 00 Minute

1 200.00 MDL

Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la numărul de telefon 022 822 028

Procedura de control şi autentificare documentară a existenței elementelor contabile care aparțin şi/sau se află în gestiunea temporară a entității se stabilesc prin Inventariere obligatorie.

În acest sens avînd în vedere modificările care au intrat în vigoare din 04 decembrie, P.P. Monitorul fiscal FISC.md organizează webinar cu genericul: „Inventarierea ca etapa ciclului contabil al întreprinderii: aspecte juridice, contabile, fiscale”

Pentru mai multe detalii accesați agenda webinarului

Doritorii de a participa la webinar, se pot înregistra online prin accesarea linkului

Contul de plată îl puteți descărca de aici

Nou
icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon