BGPF

6.4.3.7 Constituie publicitatea difuzată prin intermediul dispozitivelor publicitare amplasate pe/în mijloace de transport obiect al impunerii cu taxa de plasare (amplasare) a publicității (reclamei)?

 În conformitate cu art. 291 alin. (1) lit. c) din Codul fiscal, obiect al impunerii cu taxa de plasare (amplasare) a publicității (reclamei) sunt serviciile de plasare și/sau difuzare a publicității prin intermediul mijloacelor cinematografice, video, al rețelelor telefonice, telegrafice, telex, prin dispozitivele difuzorului de publicitate exterioară, prin alte mijloace (cu excepția TV, a internetului, a radioului, a presei periodice, a tipăriturilor).
Publicitatea exterioară (outdoor), potrivit art. 3 din Legea nr. 62/2022 ”Cu privire la publicitate”, este publicitatea difuzată pe dispozitive publicitare amplasate în spaţiile publice din exteriorul imobilelor şi care este vizibilă în exteriorul imobilelor. Aceasta include şi publicitatea difuzată prin intermediul dispozitivelor publicitare amplasate pe/în mijloace de transport.


Respectiv, serviciile de difuzare a publicității prin intermediul dispozitivelor publicitare amplasate pe/în mijloace de transport constituie obiect al impunerii cu taxa de plasare (amplasare) a publicității (reclamei).


[modificare în Baza generalizată a practicii fiscale în temeiul modificării art. 291 alin. (1) lit. c) din Codul fiscal, prin Legea pentru modificarea unor acte normative (ce vizează politica bugetar-fiscală și vamală) nr. 214 din 31.07.2024 (publicată în Monitorul Oficial, 2024, nr. 355-357, în vigoare 15.08.2024)]

Ordinul SFS nr. 447 din 17-09-2024

Data publicării:

09 Octombrie /2024 08:00

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon