Știri
Autoritățile contractante au încheiat peste 5 mii contracte de achiziţii publice
-
lucrări de construcții – 639
-
produse alimentare – 179
-
echipamente de transport și produse auxiliare pentru transport – 67
-
petrol, cărbune și produse petroliere – 67
-
echipamente medicale – 69
-
produse farmaceutice și reactive – 89.
De asemenea, AAP mai comunică despre operarea modificărilor la contractele de bază, fiind încheiate 289 acorduri adiționale de majorare în sumă de peste 113,7 mil. lei, ceea ce reprezintă 1,85% din valoarea contractelor iniţiale, și 601 acorduri adiționale de micşorare/reziliere în sumă de 284,1 mil. lei (4,61% din valoarea contractelor iniţiale).
Ca rezultat al desfășurării licitațiilor deschise, au fost încheiate de către autorităţile contractante 5156 contracte de achiziţie și acorduri adiţionale în sumă totală de 5,993 mld. lei. Totodată, au fost anulate 356 de proceduri (19,47%) din cauza lipsei de oferte/lipsei concurenței și alte motive.
Pe parcursul anului 2020, au fost înregistrate 149 proceduri pentru care nu a fost prezentată nici o ofertă, ceea ce constituie 7,93 % din numărul total de licitații deschise. Totodată, în cazul a 323 de proceduri de licitații deschise a fost prezentată o singură ofertă, iar numărul maxim de oferte prezentate la o procedură de achiziție a constituit 89.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
922 vizualizări
Data publicării:
04 Februarie /2021 07:59
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
achizitii publice | Agenția Achiziții Publice | raport de activitate | monitorul.fisc.md
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.