Știri

„Grow in Moldova”

La evenimentul de lansare a brandului de țară pentru atragerea investițiilor cu sloganul „Grow in Moldova” (Crește în Moldova), Chiril Gaburici a declarat că Guvernul a creat toate condițiile pentru ca o afacere de succes să „prindă rădăcini” în țara noastră. Republica Moldova are acces la o piață de aproape un mld. de consumatori, un regim fiscal blând, o creștere economică stabilă și oferă facilități substanțiale antreprenorilor străini care își doresc să investească într-o piață emergentă. Conform Agenției de Investiții, logo-ul reprezintă o evoluție firească a brandului turistic național „Pomul Vieții”, completat cu simbolurile celorlalte 5 domenii strategice ale economiei naționale: Industrie ușoară, TIC, Automotive și Electronică, Infrastructură și Energetică. Identitatea vizuală va fi însoțită de mesajul #Grow in Moldova („Crește în Moldova”) – un îndemn pentru investitorii străini să-și dezvolte afacerile în țara noastră. Rodica Verbeniuc, directorul general al Agenției de Investiții din Republica Moldova, a menționat că este vorba de un brand-umbrelă, sub care vor fi reunite eforturile comune ale statului, mediului de afaceri, cetățenilor, diasporei de a promova Moldova, în vederea atragerii capitalului străin. La baza inițiativei stă evoluția firească prin care trece Moldova și dorința de a-i consolida identitatea drept o piață emergentă, competitivă și atractivă pentru investiții. Brandul de țară pentru atragerea investițiilor ar urma să se regăsească nu doar în proiectele guvernamentale. Logo-ul va putea fi utilizat, în condițiile legii, de antreprenorii moldoveni care participă la evenimente internaționale, dar și de organizatorii unor evenimente de business private, cu scopul de a spori atractivitatea investițională a Republicii Moldova. În perioada 27-29 noiembrie 2018, la Chișinău se va desfășura cea de-a V-a ediție „Moldova Business Week”, care reprezintă unul dintre cele mai importante evenimente pentru promovarea imaginii țării în vederea atragerii investițiilor, intensificarea dialogului dintre sectorul public și privat, sporirea competitivității companiilor autohtone pentru diversificarea și sporirea capacităților de export.

via | mei.gov.md

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

901 vizualizări

Data publicării:

21 Noiembrie /2018 11:01

Domeniu:

Noutăți

Etichete:

Moldova Business Week | forum | brand | investiţii | guvern Moldova

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon