12
02
2021

3807

Totul despre statele de personal ale unității
Întocmirea statelor de personal ale unității este un drept sau o obligație ale angajatorului? Răspunsul la această întrebare se regăsește în articolul Olgăi Donciu publicat în ediția din februarie a revistei „monitorul fiscal FISC.md” (rubrica „Legislația muncii”).
Într-un tabel bine structurat autorul vine cu explicații ce țin de:
- obligațiile angajatorului care conform schemei de încadrare a personalului are 20 de angajaţi şi mai mulți;
- formularul-tip al schemei de încadrare a personalului autorităților publice/ bugetare;
- salariul minim garantat și Modul de stabilire şi de reexaminare a acestuia;
- sistemul tarifar și netarifar de salarizare;
- sisteme netarifare de salarizare;
- participarea angajatorilor la realizarea politicilor în domeniul promovării ocupării forței de muncă;
- termenul de păstrare a statelor de personal etc.
Orice abonament al PP „Monitorul Fiscal FISC.md” poate fi procurat aici.
-
Domeniu:
-
Instituție: