Servicii electronice

Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform” – cu grijă faţă de cetăţeni

Prin telefon, poştă electronică, legătura inversă, skype sau facebook sunteţi binevenit să primiţi suportul informativ-consultativ şi tehnic cu privire la utilizarea serviciilor electronice fiscale, precum şi a altor produse şi servicii elaborate pentru Dvs. Pentru simplul fapt că azi lucrurile se mişcă extrem de rapid, schimbările sunt la tot pasul, iar un client mulţumit înseamnă şi un angajat fericit – acordăm o atenţie deosebită feedback-ului primit de la persoanele cu care comunicăm zilnic. Tindem ca fiecare client să fie deservit cu mare grijă şi atenţie sporită. De aceea, Vă rugăm să ne oferiţi suportul Dvs, şi în caz că aveţi sugestii de îmbunătăţire a serviciilor noastre de asistenţă şi consultanţă telefonică – să ni le comunicaţi prin poşta electronică, legătura inversă, skype sau facebook. Astfel, vom putea să oferim şi în continuare doar servicii de calitate, aşa cum am făcut de şapte ani consecutiv, soluţionînd deficienţele în utilizarea sistemelor informaţionale automatizate de raportare şi comunicare fiscală. Cu referinţă la activitatea Centrului de Apel în cifre, constatăm că, în anul precedent au fost soluţionate 90 251 cereri de asistenţă parvenite de la clienţii noştri. Această cifră depăşeşte rezultatul obţinut în anul 2014 cu 11 948 cereri (sau 13,24%). De menţionat, că 66,81% dintre contribuabili au întrebări ce ţin de utilizarea SIA „Declaraţie electronică”. Valoarea respectivă se menţine în creştere din motivul reconectării în masă a agenţilor economici cărora le-a expirat Acordurile de conectare. În schimb, alte servicii electronice automatizate, precum „Comanda on-line a formularelor tipizate” (SIA „COFT”), „e-Factura” sau „Registrul general al facturilor fiscale” (SIA „RGFF”) – au înregistrat cifre descrescătoare în ceea ce priveşte dinamica apelurilor, comparativ cu anul 2014. Totodată, echipa de operatori ai Centrului de Apel au realizat în anul precedent peste 6 450 apeluri de ieşire, în scopul identificării şi soluţionării problemelor privind utilizarea serviciilor fiscale electronice. Dorim să remarcăm însă, că proiectul cu cea mai mare rezonanţă a anului 2015 pentru Centrul de Apel s-a manifestat în cadrul alegerilor locale, desfăşurat între 18 mai – 30 iunie, întrucît numărul de contact promovat cetăţenilor a fost găzduit de întreprindere. Monitorizarea apelurilor a arătat că, pe parcursul acestei perioade au fost primite peste 15 100 solicitări de intrare. În acelaşi timp, angajaţii Centrului au realizat peste 16 220 apeluri de ieşire pentru a clarifica unele situaţii aferente procesului de scrutin. Cel mai mare flux de sunete a fost înregistrat la 14 iunie în primele ore de alegeri, cînd erau implicaţi simultan cca 40 operatori. Revenim şi în anul curent în atenţia instituţiilor publice şi entităţilor comerciale cu cea mai largă gamă de servicii call-centru, pentru a Vă asigura un nivel înalt de deservire informativ-consultativă în relaţiile cu clienţii Dvs, optimizînd cheltuielile companiei aferente realizării apelurilor telefonice, şi va contribui la sporirea loialităţii publicului şi a partenerilor companiei ce o administraţi. Toate serviciile Centrului de Apel sunt prestate de către un colectiv calificat, instruit şi competent. Echipa de operatori garantează cea mai bună asistenţă prin asigurarea suportului telefonic şi online utilizatorilor.

Pentru informaţii suplimentare privind activitatea şi serviciile oferite de către Centru de Apel al Î.S. „Fiscservinform” contactaţi-ne la numărul de telefon (022) 822-022 sau vizitaţi pagina web: target="_blank">callcenter.fsi.md

Monitorul fiscal FISC.md Nr.30 2016


Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

3666 vizualizări

Data publicării:

18 Aprilie /2016 14:12

Domeniu:

Servicii electronice

Etichete:

centru de apel | Î.S. „Fiscservinform” | cetateni | call centru | servicii electronice publice

0 comentarii