17
02 2017
678

Semnătura electronică FISCSERVINFORM

Semnătura electronică de la Fiscservinform. Acum aveți posibiliatea să obțineți semnătură electronică chiar din oficiu! Simplu, comod și rapid, parcurgând doar câțiva pași.

Pentru a deveni titularul „Semnăturii electronice Fiscservinform” vă rugăm să parcurgeți următorii pași:

1. Accesați site-ul Centrului de Certificare al Î.S. „Fiscservinform” www.pki.fsi.md, compartimentul „Eliberarea semnăturilor electronice” (vezi imaginea nr. 1).



2. Completați formularul cererii de certificare a cheii publice on-line (vezi imaginea nr. 2)



3. Expediați comanda Centrului de certificare accesând opțiunea „Creează comanda” (vezi imaginea nr. 3)



4. Achitați serviciul de certificare conform contului de plată generat (vezi imaginea nr. 4)



Prin urmare, „semnătura electronică Fiscservinform” cu actele necesare vor fi livrate gratuit pe întreg teritoriul Republicii Moldova la adresa indicată în formular. În caz contrar, este necesar de a înregistra o programare on-line la unul din oficiile Î.S. „Fiscservinform” pentru a prezenta setul de documente din imaginea nr. 4 și a ridica semnătura electronică.

Pentru informații suplimentare contactați Centrul de Certificare al Î.S. Fiscservinform la numărul de telefon (022) 822040.

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.