News
Expiră termenul – limită pentru depunerea cererilor de compensare a cheltuielilor unităților din învățământul dual
Oragnizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță că la 15 septembrie expiră termenul – limită pentru depunerea cererilor de compensare a cheltuielilor unităților din învățământul dual.
Solicitarea compensației se efectuează prin depunerea online a unei cereri tipizate la Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, însoțită de documente confirmative la următorul link - https://survey.odimm.md/aplica/#/203
Aceste cheltuieli vor fi decontate în proporție de cel mult 50% și vizează:
- instruirea și retribuirea muncii maistrului-instructor al unității;
- transport, hrană și cazare;
- remunerație de formare profesională;
- materialele necesare formării profesionale a elevilor (unelte și/sau materiale consumabile);
- alte cheltuieli ordinare și necesare.
Conform Regulamentului privind modul de compensare a cheltuielilor unităților în învățământul dual, se compensează cheltuielile suportate de unitate pentru fiecare elev instruit în învățământul dual, care a absolvit programul de formare profesională sau a promovat anul de studii în anul de gestiune.
ODA, în termen de 30 de zile de la data depunerii cererii, însoțită de setul complet de documente va comunica unității, prin intermediul poștei electronice, acceptarea sau respingerea cererii, cu argumentarea motivului refuzului în cazul în care aceasta nu a îndeplinit cumulativ condițiile prevăzute sau în cazul în care datele prezentate sunt eronate ori incomplete.
Amintim, cererea se depune începând cu data de 1 august și până la data de 15 septembrie inclusiv a anului în curs. Cererile depuse după data menționată nu se examinează.
Plata compensației se efectuează până la sfârșitul anului în care a fost depusă cererea.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
734 views
The date of publishing:
13 September /2023 08:37
Catalogul tematic
Noutăți
Tags:
invatamint dual
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.