Documente și comentarii
Proiectul Hotărârii de Guvern cu privire la aprobarea Regulamentului privind procedura de examinare a demersului referitor la inițierea controlului de stat la fața locului în perioada moratoriului
Prezentul proiect de Hotărîre de Guvern este elaborat în temeiul prevederilor art.2 alin.(2) al Legii privind moratoriul asupra controlului de stat şi are drept scop crearea condițiilor favorabile dezvoltării mediului de afaceri. Potrivit prevederilor legii invocate, pentru a nu pune în pericol viața, sănătatea, ordinea publică, securitatea economică și mediu, efectuarea controalelor de stat la fața locului va fi permisă cu respectarea procedurii reglementare aprobate de prezentul proiect de Hotărîre de Guvern. În particular, în cazul survenirii unor astfel de situații, organul abilitat cu funții de control se va adresa Ministerului Economiei cu un demers, motivîndu-și intenția de a efectua controlul. Consecvent evidențiem că potrivit prevederilor pct.6 subpct.10) al Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.690 din 13 noiembrie 2009, Ministerul Economiei are funcția de promovare a politicii de stat pentru favorizarea mediului de afaceri prin eliminarea constrîngerilor de ordin administrativ în acest mediu. Din aceste considerente legea a împuternicit Ministerul Economiei cu atribuții de examinare și luare a deciziei asupra demersurilor referitoare la inițierea controlului de stat la fața locului în perioada moratoriului . Proiectul Regulamentului propus spre examinare stabilește procedura de depunere, recepționare și examinare a demersului privind inițierea procedurii de control de stat la fața locului, în perioada moratoriului și de emitere de către Ministerul Economiei a deciziilor asupra admiterii demersului, stabilind expres cazurile cînd demersurile nu se admit. Concomitent, proiectul vine cu aprobarea formularului-tip a demersului, explicînd care este informația necesară de a fi expusă/prezentată de către organul abilitat cu funcții de control, care va solicita Ministerului Economiei inițierea procedurii de control de stat la fața locului.
Data limită pentru comentarii: 02.04.2016
Fişiere Proiectul HG Anexe la proiect Nota informativa Persoane responsabile Eugeniu Chistol Tel.: (+373 22) 250 651 E-mail: eugeniu.chistol@mec.gov.md
via | www.particip.gov.md
Instituții:
Ministerul Economiei
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1461 vizualizări
Data publicării:
23 Martie /2016 16:09
Domeniu:
Noutăți
Etichete:
proiect HG | regulament | demers | mediul de afaceri | ministerul economiei
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.