29
05 2018
1074

Documentele justificative la schimbul tichetelor deteriorate

Care este procedura de schimb a tichetelor deteriorate şi ce acte vor fi perfectate în acest caz?

Procedura depinde de etapa la care ar putea fi deteriorate tichetele de masă.

Clientul este obligat ca la recepția tichetelor de masă să verifice că ambalajul exterior este sigilat și nu prezintă tăieturi sau deteriorări evidente. În situația în care ambalajul exterior nu prezintă caracteristicile de mai sus, clientul este în drept sa refuze recepția tichetelor.

În situația puțin probabilă în care la recepția tichetelor de masă pe suport de hârtie, deşi ambalajul exterior este intact, clientul constată existența unor tichete deteriorate sau cu defecte de tipărire, atunci operatorul, integral pe cheltuiala sa, înlocuieşte respectivele tichete.

Documentele justificative sunt:
— borderou de rambursare tichete (aferent tichetelor ce trebuiesc înlocuite);
— factura fiscală de stornare (aferenta tichetelor ce trebuiesc înlocuite);
— factura fiscală si detaliu de livrare (aferente tichetelor inlocuite)

În situația în care, ulterior recepţiei și distribuirii către salariați, tichetele sunt deteriorate din vina clientului (tichetele sunt pictate/desenate de către copiii salariaților, sunt rupte greșit din carnete de către salariaţi, etc…), operatorul le va înlocui doar în cazul în care tichetele pot fi citite în sistemul său informatic, de aceasta dată integral pe cheltuiala clientului, iar documentele justificative sunt aceleași de mai sus.

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.