Contabilitate practică

În cadrul inventarierii am depistat lipsuri foarte mari... Vinovatul cred că deja nu mai poate fi găsit... Cum să procedez, care este procedurea de contabilizare a acestor lipsuri din punct de vedere contabil, dar și fiscal? Care este procedura cu T.V.A.? Trebuie cumva întors? Care sunt pașii? Ce acte sunt necesare de inocmit la depistarea lipsurilor?

Inventarierea bunurilor materiale se efectuează conform prevederilor Legii contabilitatii nr.113 din 27.04.2007 (art.v24) si Regulamentului privind inventarierea, aprobat prin Ordinul Ministerului Finantelor nr.60 din 29.05.2012 (în continuare Regulament).   Primul pas. Conform prevederilor p.78 din Regulament, procesul-verbal al comisiei de inventariere, listele de inventariere, calculele şi alte documente se transmit în termen de 3 zile lucrătoare, din momentul finisării inventarierii, conducătorului entităţii în vedere...

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

8485 vizualizări

Data publicării:

19 Iulie /2016 11:45

Domeniu:

T.V.A. | Contabilitate

Etichete:

inventar | procedura de contabilizare | Contabilitate | TVA | scopuri fiscale

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon