Întrebări și răspunsuri

icon Prezentarea dărilor de seamă: pe suport de hârtie și în formă electronică

Entitatea SRL „A” prezintă dările de seamă Serviciului Fiscal de Stat în formă electronică începând cu 1 ianuarie 2017 în temeiul prevederilor art.187 alin. (21) lit. d) din Codul fiscal însă pe parcursul anului 2018 numărul scriptic de salariai al entității SRL „A” s-a redus şi la 1 ianuarie 2019 acesta constituia 3 unităţi. Este obligatoriu ca întreprinderea să prezinte în continuare dările de seamă Serviciului Fiscal de Stat doar în formă electronică sau le poate prezenta şi pe suport de hârtie? Potrivit prevederilor art.187 alin. (21) lit. c), d) și g) din Codul fiscal...

author icon

Petru Griciuc

author icon

Valeriu Severin

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

1821 vizualizări

Data publicării:

30 Martie /2019 10:35

Domeniu:

Servicii electronice | Dare de seamă fiscală | Legislație fiscală | Noutăți fiscale

Etichete:

Cod fiscal | SFS | dare de seamă | contribuabil | servicii electronice

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon