Întrebări și răspunsuri

icon Privind achitarea taxei locale de către o agenție imobiliară pentru plasarea bannerelor informative

Întreprinderea noastră, avînd de bază activitatea specifică agenției imobiliare, utilizează metode de expunere spre vînzare a bunurilor imobile prin plasarea bannerelor informative direct pe imobile sau în imediata apropiere. Menționăm, că această formă de identificare a unui bun imobil expus spre vînzare este una temporară și cu caracter pur informativ, prin care se indică caracteristicile tehnice, logotipul unei companii din domeniul imobiliar și, desigur, unele informații de contact, care nu presupune promovarea companiei, ci strict a bunului imobil și s...

author icon

Ludmila Mițova

author icon

Cristina Chira

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

2142 vizualizări

Data publicării:

06 Mai /2016 11:10

Domeniu:

Taxele locale

Etichete:

taxa pentru dispozitivele publicitare | subiecții impunerii | Ministerul Finanţelor | informatii

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon